Wybrane zagadnienia z psychologii i psychiatrii WK-P-PP
W wykładzie problematyka zostanie ukazana integralnie. Obejmować ona będzie nie tylko analizę podstawowego problemu, ale także kontrowersje związane z tym zagadnieniem.
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
EK 1: Student zna podstawowe problemy związane z recepcją osiągnięć psychologii i psychiatrii w systemie kanonicznym
pryncypiami antropologii chrześcijańskiej..
EK 2. Student posiada uporządkowaną znajomość zagadnień związanych recepcją osiągnięć psychologii i psychiatrii w systemie kanonicznym
EK 3.Student posiada wiedzę na temat dyskusji doktrynalnych związanych z recepcją osiągnięći psychologii i psychiatrii w systemie kanonicznym
Umiejętności
EK 4. Student potrafi interpretować problemy związane z recepcją osiągnięć psychologii i psychiatrii w systemie kanonicznym
EK 5. Student formułuje w mowie i na piśmie zagadnienia dotyczące
recepcji osiągnięć psychologii i psychiatrii w kanonicznym porządku prawnym.
EK 6. Student wykorzystuje źródła informacji dotyczące problemu recepcji osiągnięć psychologii i psychiatrii w kanonicznym porządku prawnym.
Kompetencje
EK. 7. Student potrafi zaplanować i zorganizować pracę badawczą nad problemami związanymi z recepcją osiągnięć psychologii i psychiatrii w systemie kanonicznym
.
EK 8. Student aktywnie angażuje się przebieg prowadzonych zajęć poprzez udział w dyskusjach.
Kryteria oceniania
Wykład konwencjonalny.
Ankieta
Literatura
G. Dzierżon, Recepcja osiągnięć psychologii i psychiatrii w prawie małżeńskim, Prawo Kanoniczne 54 (2011), nr 1-2, s. 175-190.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: