Organizacja imprez WH-KUZ-I-3-OrgImp
Celem przedmiotu jest szczegółowa analiza procesu przygotowania wydarzeń kulturalnych oraz podstawowych zagadnień organizacyjnych i formalno-prawnych związanych z produkcją tego rodzaju wydarzeń.
Omawiane zagadnienia zostaną usystematyzowane z uwzględnieniem skali organizacyjnej wydarzeń kulturalnych, specyfiki instytucji organizującej dane przedsięwzięcie oraz tematyki i celów towarzyszących realizacji wydarzenia.
W ramach przedmiotu zostaną przeanalizowane poszczególne elementy procesu organizacji imprezy kulturalnej obejmujące proces przygotowawczy, etap bezpośredniej realizacji oraz etap ewaluacji, rozliczenia i zakończenia realizacji przedsięwzięcia. Zostaną także przeanalizowane czynniki zakłócające sprawną realizację procesów organizacyjnych.
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020/21_L: | W cyklu 2019/20_L: |
Efekty kształcenia
ECTS 2.
Przygotowanie projektu na zaliczenie - 1 ECTS.
Obecność i aktywność na zajęciach 1 ECTS.
Kryteria oceniania
Zajęcia prowadzone są w formie zdalnej, synchronicznej na platformie MSTeams: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a7cd99de01b6d497894768106370a1854%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=bc267a38-77ab-4dc3-9ce1-caa7efbe42d9&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3
Ocena niedostateczna:
Student nie spełnia kryteriów na ocenę dostateczna.
Ocena dostateczna:
- student objaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące procesu organizacji wydarzeń kulturalnych,
- student jest w stanie przygotować poprawną formalnie pracę zaliczeniowa dotyczącą praktycznych aspektów organizacji wydarzeń kulturalnych,
- student jest obecny na zajęciach.
Ocena dobra:
- student objaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące procesu organizacji wydarzeń kulturalnych, jest w stanie przeanalizować je w odniesieniu do aspektów praktycznych związanych z przygotowaniem konkretnych przedsięwzięć,
- student jest w stanie przygotować poprawną formalnie pracę zaliczeniowa dotyczącą praktycznych aspektów organizacji wydarzeń kulturalnych oraz profesjonalnie omówić prezentowaną w pracy zaliczeniowej tematykę,
- student bierze aktywny udział w zajęciach, uczestnicząc w dyskusji i ustosunkowując się do omawianych zagadnień,
- student pracuje w zespole, aktywnie uczestniczy w zadaniach praktycznych.
Ocena bardzo dobra:
- student objaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące procesu organizacji wydarzeń kulturalnych, jest w stanie przeanalizować je w odniesieniu do aspektów praktycznych związanych z przygotowaniem konkretnych przedsięwzięć, potrafi zaprezentować własne przemyślenia, opinie i doświadczenia dotyczące prezentowanego zakresu tematycznego,
- student jest w stanie przygotować poprawną formalnie pracę zaliczeniowa dotyczącą praktycznych aspektów organizacji wydarzeń kulturalnych oraz profesjonalnie omówić prezentowaną w pracy zaliczeniowej tematykę w sposób spójny, efektowny i przekonujący do omawianych zagadnień,
- student bierze aktywny udział w zajęciach, uczestnicząc w dyskusji, wyraża własne opinie, argumentuje, formułuje własne wnioski,
- student pracuje w zespole, aktywnie uczestniczy w zadaniach praktycznych, kieruje pracą zespołu i prezentuje wyniki.
Ocena końcowa:
1. praca zaliczeniowa,
2. obecność na zajęciach na platformie e-learningowej.
3. Aktywność na zajęciach na platformie e-learningowej.
Literatura
Materiały dydaktycznych do nauczania asynchronicznego zostały umieszczone na platformie Moodle.
1. Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki, Sergiusz Parszowski, Andrzej Kruczyński, Warszawa, 2015;
2. Logistyka w bezpieczeństwie, Andrzej Szymonik, Warszawa, 2011;
3. Inteligentna organizacja - dystrybucja wiedzy, kompetencje pracowników, miejsce na rynku, red. Hanna Godlewska-Majkowska, Warszawa 2013.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: