Lektorat języka angielskiego WH-KUZ-I-1-LekJezAn
Treści merytoryczne: Nauka języka angielskiego na poziomie elementary (komunikacja i pisanie)
Metody oceny:
Ćwiczeniowy charakter zajęć wymusza na prowadzącym stałą kontrolę postępów studenta (konwersacje, sprawdzanie prac domowych i bieżących ćwiczeń). Zaliczenie trzech semestrów na podstawie obecności i aktywności na zajęciach. Po czterech semestrach egzamin kończący dwuletni lektorat.
Treści merytoryczne: Nauka języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i upper-intermediate ( komunikacja i pisanie)
Metody oceny:
Ćwiczeniowy charakter zajęć wymusza na prowadzącym stałą kontrolę postępów ucznia (konwersacje, sprawdzanie prac domowych i bieżących ćwiczeń). Zaliczenie trzech semestrów na podstawie obecności i aktywności na zajęciach. Po czterech semestrach egzamin kończący dwuletni lektorat.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2019/20_Z: |
Efekty kształcenia
H1A_U10
Umiejętności :Student posiada umiejętności językowe zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, a w szczególności:
H1A_U07 Potrafi porozumiewać się płynnie i spontanicznie, z wykorzystaniem różnych kanałów i technik komunikacyjnych w stopniu umożliwiającym w miarę swobodną konwersację z obcokrajowcami na tematy ogólne oraz związane ze studiowaną specjalnością.
H1A_U08
H1A_U03
H1A_U01 Potrafi, na podstawie wyszukanych informacji, napisać jasny i spełniający warunki formalne tekst na wiele tematów ogólnych oraz związanych ze studiowaną dyscypliną. Posiada umiejętność przekazywania na piśmie informacji oraz wyrażania swojego zdania podając argumenty za i przeciw.
H1A_U09
H1A_U03
H1A_U01 Potrafi samodzielnie przygotować i wygłosić prezentację ustną przedstawiając swój pogląd na dany temat ( w tym także na tematy związane ze studiowaną specjalnością) oraz podając argumenty za i przeciw.
Potrafi bronić swoich tez podczas dyskusji.
H1A_K01
H1A_K06 Rozumie potrzebę ustawicznego pogłębiania swoich umiejętności językowych oraz potrafi samodzielnie wykorzystywać w tym celu dostępne mu źródła. Potrafi czytać ze zrozumieniem teksty ogólne i specjalistyczne.
Kryteria oceniania
0 - 44% = 2
45 – 54% =3
55- 64% = 3.5
65- 74% = 4
75 – 84% = 4.5
85 – 100 %= 5
Literatura
Podręcznik i ćwiczenia Language Leader pre-intermediate (Ian Lebeau & Gareth Rees)
Podręcznik i ćwiczenia Language Leader elementary(Ian Lebeau & Gareth Rees)
Podręcznik i ćwiczenia Language Leader upper-intermediate (Ian Lebeau & Gareth Rees)
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
- Filologia Polska - studia I stopnia niestacjonarne
- Kulturoznawstwo - studia I stopnia niestacjonarne
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: