Komunikacja interpersonalna i medialna WH-FW-II-2-KIM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu zajęć student:
zna złożone zasady komunikacji interpersonalnej i medialnej, zdając sobie sprawę ze szczególnej odpowiedzialności za słowo w pracy filologa;
umie jasno wyrażać „komunikaty ja” w relacjach międzyludzkich zarówno w kontaktach zawodowych, jak i osobistych; potrafi rozpoznać i sklasyfikować różne zachowania komunikacyjne w ujęciu przyswojonych teorii;
ma pogłębioną umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk związanych z komunikowaniem się w społeczeństwie, zróżnicowaniem sposobów ujawniania siebie w komunikacji, a także potrafi ocenić skuteczność komunikacyjną w mediach i w pracy filologa z zastosowaniem nowej wiedzy;
jest gotów do aktywnego udziału w życiu społecznym przez rozwijanie dobrych relacji międzyosobowych oraz widzi potrzebę nieustannej pracy własnej w tym kierunku.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: