Krytyczna analiza tekstu w praktyce redakcyjnej WH-FPZ-M-II-2-KryAnT
Zajęcia będą miały charakter warsztatowy. Zadaniem zajęć jest ćwiczenie przez Studentów umiejętności samodzielnej redakcji i korekty różnorodnych gatunkowo tekstów. Podczas zajęć omówione zostaną techniki i zasady redakcyjne, dostosowane do poszczególnych rodzajów pracy edytorskiej.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna na poziomie rozszerzonym terminologię, teorie i nurty metodologiczne
z zakresu językoznawstwa, potrafi wskazać powiązania między nimi oraz
zastosować je w analizie;
potrafi samodzielnie organizować proces uczenia się, uzupełniania
informacji oraz doskonalenia kompetencji zawodowych, wykorzystując
wiedzę zdobytą w ramach wybranego modułu kształcenia
literaturoznawczego, a także ukierunkowywać innych w tym zakresie;
jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas
realizacji wybranego modułu kształcenia literaturoznawczego przy
planowaniu i działalności zawodowej
i inspirowaniu aktywności na rzecz środowiska społecznego
Kryteria oceniania
Na ocenę bardzo dobrą student świetnie zna na poziomie zaawansowanym pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem wybranego modułu kształcenia literaturoznawczego
Potrafi bardzo dobrze samodzielnie organizować proces uczenia się, uzupełniania informacji oraz doskonalenia kompetencji zawodowych, wykorzystując wiedzę zdobytą w ramach wybranego modułu kształcenia
literaturoznawczego, a także ukierunkowywać innych w tym zakresie.
Jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas
realizacji wybranego modułu kształcenia literaturoznawczego przy
planowaniu i działalności zawodowej i inspirowaniu aktywności na rzecz środowiska społecznego.
Na ocenę dobrą student w stopniu dobrym zna na poziomie zaawansowanym pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem wybranego modułu kształcenia literaturoznawczego
Potrafi samodzielnie organizować proces uczenia się, uzupełniania informacji oraz doskonalenia kompetencji zawodowych, wykorzystując wiedzę zdobytą w ramach wybranego modułu kształcenia
literaturoznawczego, a także ukierunkowywać innych w tym zakresie.
Jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas
realizacji wybranego modułu kształcenia literaturoznawczego przy
planowaniu i działalności zawodowej i inspirowaniu aktywności na rzecz środowiska społecznego.
Na ocenę dostateczną student w stopniu dostatecznym zna pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem wybranego modułu kształcenia literaturoznawczego
Potrafi z pomocą mentora organizować proces uczenia się, uzupełniania informacji oraz doskonalenia kompetencji zawodowych, wykorzystując wiedzę zdobytą w ramach wybranego modułu kształcenia
literaturoznawczego.
Jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas
realizacji wybranego modułu kształcenia literaturoznawczego przy
planowaniu i działalności zawodowej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: