Social media w działaniach promocyjnych, język w sieci WH-FPZ-M-II-1-SocMe
Podczas zajęć studenci zapoznają się z działaniami promocyjnymi prowadzonymi przez różnorodne marki w mediach społecznościowych. Dowiadują się, jak przygotować kampanię marketingową, która będzie atrakcyjna i skuteczna, a także jak ją dostosować do konkretnej grupy docelowej, zwłaszcza pod względem formy i treści przekazu. Szczegółowej analizie zostanie poddany język wypowiedzi, służący promowaniu marki, zastosowane środki perswazji, słownictwo wartościujące itd.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie FP2_W09: Student zna zasady postępowania związanego z kampaniami promocyjnymi prowadzonymi w mediach społecznościowych.
W zakresie FP2_U08: Student potrafi doskonalić własne kompetencje zawodowe.
W zakresie FP2_K05: Student ma świadomość roli przekazów reklamowych i ich języka w przestrzeni społecznej.
Kryteria oceniania
Studenci zaliczają zajęcia na podstawie obecności, aktywnego udziału w zajęciach oraz pracy zaliczeniowej w formie analizy wybranej kampanii reklamowej prowadzonej w mediach społecznościowych.
Na ocenę bdb student samodzielnie i trafnie analizuje język i strategie stosowane w ramach kampanii reklamowej.
Na ocenę dobrą student poprawnie analizuje język i strategie stosowane w ramach kampanii reklamowej.
Na ocenę dst student analizuje język i strategie stosowane w ramach kampanii reklamowej z pomocą lub na podstawowym poziomie.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: