Język reklamy WH-FPZ-I-3-JezRek
Studenci poznają historię reklamy oraz różne rodzaje reklamy, w tym reklamę społeczną i polityczną, wraz z ich specyfiką. Studencie poznają sposób oceny skuteczności reklamy. Zajęcia będą mieć charakter praktyczny i polegać będą na analizie przekazów reklamowych, środków stylistycznych, chwytów retorycznych, specyfiki sloganów reklamowych. Studenci samodzielnie będą konstruować przekazy reklamowe zgodnie z zadaniami podanymi podczas zajęć.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Obecność na zajęciach online, aktywny udział w zajęciach online, wykonywanie zadań podczas zajęć i prac domowych (przesyłanie do wykładowcy zgodnie z informacją na platformie teams), wykonanie projektu (na platformie teams) polegającego na analizie (screnncast/ ppx) jednej reklamy telewizyjnej oraz ocena 1 pracy innego studenta (konstruktywny feedback w oparciu o kryteria omówione przed zaliczeniem).
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Marek Kochan, Slogan w reklamie i polityce. Aleksandra Radziewska, Preagmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych. Jerzy Bralczyk, Język na sprzedaż. Piotr H. Lewiński, Retoryka reklamy.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: