Social media w działaniach promocyjnych WH-FP-M-II-SocMedia
Podczas zajęć studenci zapoznają się z działaniami promocyjnymi prowadzonymi przez różnorodne marki w mediach społecznościowych. Dowiadują się, jak przygotować kampanię marketingową, która będzie atrakcyjna i skuteczna, a także jak ją dostosować do konkretnej grupy docelowej, zwłaszcza pod względem formy i treści przekazu. Szczegółowej analizie zostanie poddany język wypowiedzi, służący promowaniu marki, zastosowane środki perswazji, słownictwo wartościujące itd.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie FP2_W09: Student zna zasady postępowania związanego z kampaniami promocyjnymi prowadzonymi w mediach społecznościowych.
W zakresie FP2_U08: Student potrafi doskonalić własne kompetencje zawodowe.
W zakresie FP2_K05: Student ma świadomość roli przekazów reklamowych i ich języka w przestrzeni społecznej.
Kryteria oceniania
Studenci zaliczają zajęcia na podstawie obecności, aktywnego udziału w zajęciach oraz pracy zaliczeniowej w formie analizy wybranej kampanii reklamowej prowadzonej w mediach społecznościowych.
Na ocenę bdb student samodzielnie i trafnie analizuje język i strategie stosowane w ramach kampanii reklamowej.
Na ocenę dobrą student poprawnie analizuje język i strategie stosowane w ramach kampanii reklamowej.
Na ocenę dst student analizuje język i strategie stosowane w ramach kampanii reklamowej z pomocą lub na podstawowym poziomie.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: