Prowadzenie kampanii reklamowych i społecznych, ewaluacja WH-FP-M-II-KampRekl
Studenci podczas zajęć dowiadują się, w jaki sposób przygotować i zorganizować skuteczną kampanię reklamową lub społeczną, jakie media w tym celu wykorzystać.
Uczą się, w jaki sposób określić precyzyjnie cele kampanii, czas jej trwania, dostosować własny budżet do wyznaczonych celów, wybrać kanały, które zostaną wykorzystane do przeprowadzenia kampanii, ustalić grupę docelową, do której skierowana zostanie kampania, a także jak rozpoznać własną konkurencję.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie FP2_W09: Student zna zasady postępowania związanego z tworzeniem kampanii reklamowych i społęcznych.
W zakresie FP2_U08: Student potrafi doskonalić własne kompetencje zawodowe.
W zakresie FP2_K05: Student ma świadomość roli przekazów reklamowych i społecznych w przestrzeni społecznej.
Kryteria oceniania
Studenci zaliczają zajęcia na podstawie obecności, aktywnego udziału w zajęciach oraz pracy zaliczeniowej w formie analizy wybranej kampanii reklamowej lub społecznej
Na ocenę bdb student samodzielnie i w pełni trafnie analizuje i opisuje wszystkie elementy wybranej kampanii reklamowej lub społecznej.
Na ocenę dobrą student poprawnie analizuje i opisuje większość elementów wybranej kampanii reklamowej lub społecznej.
Na ocenę dst student analizuje i opisuje większość elementów wybranej kampanii reklamowej lub społecznej z pomocą lub na podstawowym poziomie.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: