Teksty biznesowe WH-FP-M-I-2-TksBiz
Podczas zajęć student zapozna się z istotą tworzenia i redagowania tekstów wykorzystywanych w sferze biznesu, w tym tekstów obecnych w mediach społecznościowych, których celem jest promocja/ perswazja.
Copywriting i komunikacja marketingowa; content marketing;
Komunikacja marketingowa a etyka pracy copywritera;
Komunikat, wzmianka, zapowiedź, sylwetka, komunikacja w Internecie i na stronach www, informacja prasowa, oświadczenie prasowe, sprostowanie, ulotka (w tym ulotka w kampaniach politycznych); newsletter.
Zajęcia prowadzone są warsztatowo, studenci będą kształtować również krytyczny odbiór tekstów biznesowych, w tym tekstów reklamowych.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
FP1_W05 - zna na poziomie rozszerzonym terminologię nauk humanistycznych z zakresu z zakresu studiowanych specjalności i/lub specjalizacji
FP1_W09- ma uporządkowaną wiedzę ogólną i szczegółową z zakresu studiowanych specjalności
FP1_W19- zna współczesne metody analizy i interpretacji przedmiotowego dzieła, zgodnie ze studiowanymi specjalnościami
FP1_U09 - potrafi porozumiewać się w języku polskim, w mowie i piśmie, z wykorzystaniem różnych kanałów i technik komunikacyjnych, zgodnie z zasadami gramatyki i kultury języka i adekwatnie do sytuacji komunikacyjnej
FP1_U10 -posiada dobrze ukształtowaną umiejętność przygotowania prac pisemnych w języku polskim, dotyczących zagadnień języka, literatury i kultury, z wykorzystaniem zaawansowanych ujęć teoretycznych i informacji pochodzących z mediów tradycyjnych i elektronicznych
FP1_K01- ma świadomość poziomu swojej wiedzy, rozumie potrzebę uczenia się, rozwoju osobistego i uczestniczenia w kulturze przez całe życie, potrafi inspirować do tego inne osoby
FP1_K02- potrafi współdziałać i pracować w grupie, podejmując różnorodne zadania
FP1_K03 -potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
Kryteria oceniania
Aktywny udział w zajęciach (40%); przygotowanie projektu zaliczeniowego - portfolio tekstów(60%);
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Bralczyk J, Język na sprzedaż, Warszawa 1996.
Kotler P, Marketing, Warszawa 2005
Michalak P, Woźniak J, Sztuka pisania perswazyjnych tekstów, Warszawa 2008
Rybak K, Woźniak A (red)., Teksty i pisma biznesowe, Warszawa 2008
Magdalena Jaworowicz, Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Engram, Warszawa, 2015
Barbara Stawarz, Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów, PWN, Warszawa, 2015
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: