Psychologia procesów poznawczych WF-ZPS-N-PO
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
W1- student wymienia i opisuje główne perspektywy badawcze psychologii poznawczej;
W2 - wskazuje wyniki badań uzasadniające poszczególne stanowiska teoretyczne;
W3 - zna i rozumie mechanizmy procesów poznawczych
Umiejętności
U1 - student potrafi dobrać odpowiednie metody oceny sprawności funkcji poznawczych,
Kompetencje
K1 - zachowuje krytycyzm wobec koncepcji, które nie są uzasadnione badaniami empirycznymi, rozumie potrzebę ugruntowania hipotez w teorii oraz rzetelnego, zgodnego z zasadami metodologii ich weryfikowania
K2 - potrafi pracować w grupie (ćwiczenia)
Kryteria oceniania
Ocena bardzo dobra:
Student wykazuje się rozległą wiedzą na temat wszystkich omówionych na wykładzie i we wskazanej lekturze obowiązkowej teorii psychologicznych (W1).
Student potrafi trafnie wskazać badania uzasadniające poszczególne stanowiska teoretyczne (W2)
Student rozumie mechanizmy wszystkich omówionych procesów poznawczych (W3).
Student trafnie dobiera metody oceny sprawności poszczególnych rodzajów funkcji poznawczych i diagnozy deficytów poznawczych (U1)
Student poszukuje argumentów w rzetelnych badaniach empirycznych (K1)
Student rzetelnie i z zaangażowaniem wykonuje wskazane na ćwiczeniach zadania w grupach (K2)
Ocena dobra:
Student wykazuje się wiedzą na temat większości omówionych na wykładzie i we wskazanej lekturze obowiązkowej teorii psychologicznych (W1).
Student potrafi trafnie wskazać badania uzasadniające główne stanowiska teoretyczne (W2)
Student rozumie mechanizmy większości omówionych procesów poznawczych(W3).
Student trafnie dobiera metody oceny sprawności głównych funkcji poznawczych (U1)
Student poszukuje argumentów w rzetelnych badaniach empirycznych (K1)
Student rzetelnie wykonuje wskazane na ćwiczeniach zadania w grupach (K2)
Ocena dostateczna:
Student wykazuje się wiedzą na temat podstawowych omówionych na wykładzie i we wskazanej lekturze obowiązkowej teorii psychologicznych (W1).
Student potrafi wskazać badania uzasadniające najważniejsze stanowiska teoretyczne (W2)
Student rozumie na poziomie ogólnym mechanizmy omówionych procesów poznawczych (W3).
Student odpowiednio dobiera metody oceny sprawności głównych funkcji poznawczych (U1)
Student poszukuje argumentów w rzetelnych badaniach empirycznych (K1)
Student wykonuje wskazane na ćwiczeniach zadania w grupach (K2)
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: