Lektorat z języka angielskiego WF-ZPS-LJ2
Treści merytoryczne:
Grupa I:
1. Życie w dużych miastach
2. Telefonowanie
3. W hotelu
4. Zmiany i trendy
5. Prezentacje
6. Rozmowa w sprawie pracy
7. Praca za granicą
8. Ścieżki kariery zawodowej
9. Spędzanie wolnego czasu
10. Pisanie e-maili
11. Zaproszenia, propozycje
12. Uzyskiwanie informacji
13. Wybrane zagadnienia z dziedziny psychologii: pamięć, uczenie się, inteligencja, typy osobowości, emocje
Materiał gramatyczny:
1.Stopniowanie przymiotników
2.Czas Present Perfect i Past Simple
3. Czasowniki modalne
4. Past Continuous i PastSsimple
5. Zdania warunkowe
6. Pytania pośrednie
Grupa II:
1. Ekologia
2. Innowacje
3. Opisywanie problemów i znajdowanie rozwiązań
4. Kariera zawodowa
5. Praca za granicą
6. Pieniądze i finanse
7. Podanie w sprawie pracy
8. Dyskutowanie i osiąganie porozumienia
9. Zarządzanie czasem
10. Sport i biznes
11. Cechy osobowości a zawód
12.Rozmowa w sprawie pracy
13. Wybrane zagadnienia z dziedziny psychologii: pamięć, uczenie się, inteligencja, typy osobowości, emocje
Materiał gramatyczny:
1.Czasy przeszłe
2.Zdania warunkowe
3.Strona bierna
4. Relative clauses
5. Czasowniki modalne
E-Learning
W cyklu 2018/19: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2019/20: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
EK1: student zna słownictwo dotyczące poruszanych na zajęciach zagadnień na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy
EK2: student zna struktury gramatyczne na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy
Umiejętności:
EK3: rozumienie wypowiedzi ze słuchu i wypowedzi pisemnej - student potrafi znaleźć w tekście informacje, określić kontekst sytuacyjny, rozpoznać związki między poszczególymi częściami tekstu
EK4: tworzenie wypowiedzi ustnej - student potrafi wypowiadać się na tematy poruszane na zajęciach, wyrażać i uzasadniać swoją opinię, reagować na wypowiedzi innych osób, udzielać i pozyskiwać informacje
EK5: tworzenie wypowiedzi pisemnej - student formułuje wypowiedzi pisemne stosując właściwą formę i styl
Kompetencje:
EK6: student bierze aktywny udział w zajęciach, formułuje własne wypowiedzi
EK7: student potrafi zorganizować pracę indywidualną mającą na celu przygotowanie prezentacji z wykorzystaniem źródeł w języku angielskim
Kryteria oceniania
Pisemny test na koniec roku (należy otrzymać minimum 50% punktów na ocenę zaliczającą) , obecność na zajęciach (minimum sześć obecności w semestrze, 12 w ciągu roku, dozwolone są 4 nieobecności w ciągu roku), aktywny udział w zajęciach, przygotowanie do zajęć.
Literatura
GrupaI:
Keith Harding, Rachel Appleby, “International Express Student’s Book Third Edition Pre-intermediate”, Oxford University Press, 2014
Timothy Gilliland, Jenny Dooley, "Psychology", Express Publishing, 2017
Raymond Murphy, "Essential Grammar in Use", Cambridge University Press
Grupa II:
Keith Harding, Alastair Lane, “International Express Student’s Book Third Edition Intermediate”, Oxford University Press, 2014
Timothy Gilliland, Jenny Dooley, "Psychology", Express Publishing, 2017
Raymond Murphy, "English Grammar in Use", Cambridge University Press
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: