Praca empiryczna WF-PS-N-PEP
- https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aVKj_ZNQB2J4Y4crnOMeOclAcw9ORLs53a1jHnvxQQjE1%40thread.tacv2/conversations?groupId=9258db06-ceb5-4fa8-b35c-c2a05a58dc57&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 (w cyklu 2021/22_L)
- https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aVKj_ZNQB2J4Y4crnOMeOclAcw9ORLs53a1jHnvxQQjE1%40thread.tacv2/conversations?groupId=9258db06-ceb5-4fa8-b35c-c2a05a58dc57&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 (w cyklu 2023/24_L)
Podczas zajęć student pozna uwarunkowania pracy naukowej oraz zasady aktywności zawodowej w tym obszarze.
Szczegółowa tematyka dotyczy:
1) Sposoby korzystania ze źródeł wiedzy
2) Działalność naukowa i jej uwarunkowania- I
3) Działalność naukowa - II
4) Zasad realizacji prac naukowych
5) Przygotowania wystąpienia ustnego (multimedialnego) na konferencję naukową
6) Przygotowania posteru
7) Zasady wygłaszania referatu (prezentacja multimedialna)
8) Zaplanowania i przygotowania badań naukowych -I
9) Zaplanowania i przygotowania badań naukowych -II
10) Zaplanowania i przygotowania badań naukowych -III
11) Konferencje naukowe,
12) Koła naukowe i ich rola w rozwoju intelektualnym studentów
13) Poznanie kryteriów oceny prac naukowych
14) Zaznajomienie się ze sposobem pisania recenzji
15) Podsumowanie
W cyklu 2021/22_L:
Podczas zajęć student pozna uwarunkowania pracy naukowej oraz zasady aktywności zawodowej w tym obszarze. |
W cyklu 2022/23_L:
Podczas zajęć student pozna uwarunkowania pracy naukowej oraz zasady aktywności zawodowej w tym obszarze. |
W cyklu 2023/24_L:
Podczas zajęć student pozna uwarunkowania pracy naukowej oraz zasady aktywności zawodowej w tym obszarze. |
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2022/23_L: |
Efekty kształcenia
Student powinien:
1) zaznajomić się z zasadami poszukiwania materiałów źródłowych do tematów naukowych,
2) umieć analizować literaturę naukową,
3) znać zasady tworzenia artykułów naukowych,
Kryteria oceniania
ocena przedstawionej części teoretycznej zaprojektowanych przez studenta badań.
Obejmuje ona:
- adekwatność zawartości treściowej do zaproponowanego tematu,
- sprawności używania języka naukowego,
- przestrzegania zasad pisania prac naukowych,
- doboru literatury do tematu.Metody oceny:
• semestralna praca pisemna, termin oddania- drugi tydzień 01.2022r.,
• przygotowanie i zaprezentowanie referatu, wg grafiku dla grupy dziekańskiej,
Metody oceny:
• semestralna praca pisemna ,
• przygotowanie i zaprezentowanie referatu, wg grafiku dla grupy dziekańskiej,
Kryteria oceniania:
• semestralna praca pisemna - (0 ÷ 50 punktów],
Skala ocen:
dst.: 20- punktów,
dst+: 21-30 punktów,
db: 31-40 punktów,
db+: 41-45 punktów,
bdb: 46-50-punktów
Literatura
1) Cieciuch J., Harasimczuk J., Podstawowe standardy edytorskie naukowych tekstów psychologicznych w języku polskim na podstawie reguł APA, Wydawnictwo Liberi Libri, 2013, http://liberilibri.pl/sites/default/files/Standardy%20APA-PL.pdf , http://www.athenaeum.umk.pl/pliki/APA.pdf,
2) Nęcka E., Stocki R., Jak pisać prace z psychologii. Poradnik dla studentów i badaczy, e-book,
3) Ozorowski M., Przewodnik pisania pracy naukowej, http://katedra.uksw.edu.pl/dydaktyka/seminaria/przew_pis_pracy_nauk.pdf,
Uwagi
W cyklu 2021/22_L:
brak |
W cyklu 2022/23_L:
bez uwag |
W cyklu 2023/24_L:
brak |
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: