Psychopatologia wieku rozwojowego: kryteria diagnostyczne zaburzeń psychicznych wieku dziecięcego i wczesnoszkolnego - ćw WF-P-PTSDiM-PWRDiWćw
Treści merytoryczne
1.Zaburzenia rozpoczynające się w niemowlęctwie i wczesnym dzieciństwie: Niepełnosprawność intelektualna, Całościowe zaburzenia rozwoju, Zaburzenia emocjonalne, Zaburzenia funkcjonowania społecznego, moczenie nocne, zanieczyszczanie się kałem, zaburzenia więzi.
2. Zaburzenia rozpoczynające się w wieku szkolnym: Specyficzne zaburzenia rozwoju mowy i języka, Specyficzne zaburzenia rozwoju umiejętności szkolnych, Zaburzenia hiperkinetyczne, Tik, Zaburzenia zachowania.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Przygotowuje plan wsparcia i współpracy z innymi specjalistami z różnych obszarów dotyczących wsparcia rodziny, dzieci i młodzieży. Zbiera informacje na temat sytuacji rodziny, dzieci i młodzieży w kontekście zgłaszanych problemów. Współpracuje z instytucjami i specjalistami.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: