Dialog motywacyjny w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz rodziną WF-P-PTSDiM-DM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Znajomość etapów dialogu motywującgo, wiedza w jakich sytuacjach się go stosuje. Znajomość ograniczeń i pułapek dialogu motywującego.
Kryteria oceniania
Zaliczenie: student zna etapy dialogu motywującego, wie w jakich sytuacjach się go stosuje. Potrafi posługiwać się tym narzędziem. Wykazuje się znajomością ograniczeń i pułapek dialogu motywującego.
Brak zaliczenia: student nie zna etapów dialogu motywującego i nie wie w jakich sytuacjach się go stosuje. Nie potrafi posługiwać się narzędziem, nawet na poziomie podstawowym.
Literatura
18 Literatura 1. Naar-King, S., Suarez, M., Kapera, M. (2012). Wywiad Motywujący z młodzieżą i młodymi dorosłymi. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.
2. Miller, R., Rollnick, S. (2014). Dialog motywujący. Jak pomóc ludziom w zmianie? (tłum. R. Andruszko), Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.
3. Arkowitz H., Miller, W.R., Rollnick, S. (red.). (2017). Dialog motywujący w terapii problemów psychologicznych. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.
4. Jaraczewska, J.M., Adamczyk-Zientara, M. (red.) (2015). Dialog motywujący. Praca z osobami uzależnionymi behawioralnie. Wydawnictwo Eneteia, Warszawa.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: