Neurobiologia człowieka WB-BI-MGR2-44ćw
Celem przedmiotu jest poznanie przez studenta zarysu historii dyscypliny, terminologii, procesów i metodyki badawczej związanej z neurobiologią człowieka.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Efekty kształcenia
Wiedza:
EP1. Student zna i rozumie terminologię, procesy i problemy badawcze oraz kierunki rozwoju w neurobiologii człowieka
Umiejętności:
EP2. Student potrafi dokonać selekcji informacji z różnych źródeł, w tym ze źródeł elektronicznych oraz na ich podstawie przygotować wystąpienie ustne
Kompetencje:
EP3. Student rozumie potrzebę ustalenia priorytetów przy realizacji działania samodzielnego lub w grupie
Kryteria oceniania
Egzamin końcowy z wykładów (test jednokrotnego wyboru):
94-100% - 5
93-88% - 4,5
87-80% - 4
79-70% - 3,5
69-60% - 3
mniej niż 59,9% - 2
Student może podejść do egzaminu po zaliczeniu ćwiczeń z przedmiotu.
Kolokwium pisemne - ćwiczenia (test jednokrotnego wyboru):
94-100% - 5
93-88% - 4,5
87-80% - 4
79-70% - 3,5
69-60% - 3
mniej niż 59,9% - 2
Kryteria oceniania:
Wiedza:
Na ocenę 2 ndst., student nie i nie rozumie terminologii, procesów i problemów badawczych oraz kierunków rozwoju w neurobiologii człowieka
Na ocenę 3 dst., student w stopniu podstawowym zna i rozumie terminologię, procesy i problemy badawcze oraz kierunki rozwoju w neurobiologii człowieka
Na ocenę 4 db., student w stopniu dobrym zna i rozumie terminologię, procesy i problemy badawcze oraz kierunki rozwoju w neurobiologii człowieka
Na ocenę 5 db., student w stopniu bardzo dobrym zna i rozumie terminologię, procesy i problemy badawcze oraz kierunki rozwoju w neurobiologii człowieka
Umiejętności:
Na ocenę 2 ndst., student nie potrafi dokonać selekcji informacji z różnych źródeł, w tym ze źródeł elektronicznych oraz na ich podstawie nie umie przygotować wystąpień ustnych
Na ocenę 3 dst., student w podstawowym stopniu potrafi dokonać selekcji informacji z różnych źródeł, w tym ze źródeł elektronicznych oraz na ich podstawie przygotować wystąpienie ustne
Na ocenę 4 db., student w dobrym stopniu potrafi dokonać selekcji informacji z różnych źródeł, w tym ze źródeł elektronicznych oraz na ich podstawie przygotować wystąpienie ustne
Na ocenę 5 bdb., student w bardzo dobrym stopniu potrafi dokonać selekcji informacji z różnych źródeł, w tym ze źródeł elektronicznych oraz na ich podstawie przygotować wystąpienie ustne
Kompetencje:
Na ocenę 2 ndst., student nie rozumie potrzeby ustalenia priorytetów przy realizacji działania samodzielnego lub w grupie
Na ocenę 3 dst., student w stopniu dostatecznym rozumie potrzebę ustalenia priorytetów przy realizacji działania samodzielnego lub w grupie
Na ocenę 4 db., student w stopniu dobrym rozumie potrzebę ustalenia priorytetów przy realizacji działania samodzielnego lub w grupie
Na ocenę 5 bdb., student w stopniu bardzo dobrym rozumie potrzebę ustalenia priorytetów przy realizacji działania samodzielnego lub w grupie
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: