Ekologia roślin WB-BI-MGR-34
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z zagadnieniami związanymi z ekologią roślin, w tym terminologią, procesami i metodologią badawczą.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Efekty kształcenia
Wiedza:
EP1. Student zna i rozumie terminologię, procesy i zjawiska, a także problematykę badawczą i połączenie z innymi dyscyplinami
EP2. Student zna i rozumie dylematy ekonomiczne i etyczne, wie jak pozyskiwać fundusze na tego typu badania i w jaki sposób przygotować projekt badawczy
Umiejętności:
EP3. Student potrafi zbierać dane z różnych źródeł i na ich podstawie potrafi formułować wnioski, które przedstawia w postaci prezentacji ustnej
Kompetencje:
EP4. Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze
Kryteria oceniania
Egzamin końcowy z wykładów (test jednokrotnego wyboru):
94-100% - 5
93-88% - 4,5
87-80% - 4
79-70% - 3,5
69-60% - 3
mniej niż 59,9% - 2
Student może podejść do egzaminu po zaliczeniu ćwiczeń z przedmiotu.
Kolokwium pisemne - ćwiczenia (test jednokrotnego wyboru):
94-100% - 5
93-88% - 4,5
87-80% - 4
79-70% - 3,5
69-60% - 3
mniej niż 59,9% - 2
Kryteria oceniania:
Wiedza:
Na ocenę 2 ndst., student nie zna i nie rozumie terminologii, procesów i zjawisk, a także problematyk badawczej i połączenia z innymi dyscyplinami; nie zna i nie rozumie dylematów ekonomicznych i etycznych, nie wie jak pozyskiwać fundusze na tego typu badania i w jaki sposób przygotować projekt badawczy
Na ocenę 3 dst., student w stopniu podstawowym: zna i rozumie terminologię, procesy i zjawiska, a także problematykę badawczą i połączenie z innymi dyscyplinami; zna i rozumie dylematy ekonomiczne i etyczne, wie jak pozyskiwać fundusze na tego typu badania i w jaki sposób przygotować projekt badawczy
Na ocenę 4 db., student w stopniu dobrym: zna i rozumie terminologię, procesy i zjawiska, a także problematykę badawczą i połączenie z innymi dyscyplinami; zna i rozumie dylematy ekonomiczne i etyczne, wie jak pozyskiwać fundusze na tego typu badania i w jaki sposób przygotować projekt badawczy
Na ocenę 5 bdb., student w stopniu bardzo dobrym: zna i rozumie terminologię, procesy i zjawiska, a także problematykę badawczą i połączenie z innymi dyscyplinami; zna i rozumie dylematy ekonomiczne i etyczne, wie jak pozyskiwać fundusze na tego typu badania i w jaki sposób przygotować projekt badawczy
Umiejętności:
Na ocenę 2 ndst. student nie potrafi zbierać danych z różnych źródeł i na ich podstawie nie potrafi formułować wniosków, których nie przedstawia w postaci prezentacji ustnej
Na ocenę 3 dst., student w stopniu podstawowym: potrafi zbierać dane z różnych źródeł i na ich podstawie potrafi formułować wnioski, które przedstawia w postaci prezentacji ustnej
Na ocenę 4 db., student w stopniu dobrym: potrafi zbierać dane z różnych źródeł i na ich podstawie potrafi formułować wnioski, które przedstawia w postaci prezentacji ustnej
Na ocenę 5 bdb., student w stopniu bardzo dobrym: potrafi zbierać dane z różnych źródeł i na ich podstawie potrafi formułować wnioski, które przedstawia w postaci prezentacji ustnej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: