Roślinne kultury in vitro WB-BI-EOP-19ćw
Przedmiot ma na celu zapoznanie studenta z terminologią i procesami biologicznymi w zakresie roślinnych kultur in vitro., przyrządami i metodami badawczymi.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Student rozumie podstawowe zjawiska, procesy i terminologię z zakresu tematyki związanej z roślinnymi kulturami in vitro
Umiejętności:
2. Student potrafi dobrać źródła, również w języku angielskim i przedstawić prezentację na tematy związane z roślinnymi kulturami in vitro
roślinnych miast
3. Student potrafi zaplanować swoje działania i wykonać zlecone zadanie badawcze związane z roślinnymi kulturami in vitro
Kompetencje społeczne:
4. Student jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu roślinnych kultur in vitro
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania - wykłady:
Egzamin: testowy jednokrotnego wyboru
100-94% - 5
93-88% - 4,5
87-80& - 4
79-70% - 3,4
69-60% - 3
59 i mniej - 2
Kolokwium pisemne: test jednokrotnego wyboru oraz pytania otwarte
100-94% - 5
93-88% - 4,5
87-80& - 4
79-70% - 3,4
69-60% - 3
59 i mniej - 2
Kryteria oceniania:
Wiedza:
Na ocenę 2 ndst. student nie zna podstawowych zjawisk, procesów i terminologii stosowanej w roślinnych kulturach in vitro
Na ocenę 3 dst. student na poziomie podstawowym rozumie podstawowe zjawiska, procesy i terminologię w roślinnych kulturach in vitro
Na ocenę 4 db student na poziomie dobrym rozumie podstawowe zjawiska, procesy i terminologię w roślinnych kulturach in vitro
Na ocenę 5 db student na poziomie bardzo dobrym rozumie podstawowe zjawiska, procesy i terminologię w roślinnych kulturach in vitro
Umiejętności:
Na ocenę 2 ndst. nie potrafi dobrać źródeł, również w języku angielskim i przedstawić prezentacji na tematy związane z roślinnymi kulturami in vitro; nie potrafi zaplanować swojego działania i wykonać zleconego zadania badawczego związanego z roślinnymi kulturami in vitro
Na ocenę 3 dst. w stopniu podstawowym potrafi dobrać źródła, również w języku angielskim i przedstawić prezentację na tematy związane
z roślinnymi kulturami in vitro; w stopniu podstawowym potrafi zaplanować swoje działania i wykonać zlecone zadanie badawcze
związane z roślinnymi kulturami in vitro
Na ocenę 4 db. w stopniu dobrym potrafi dobrać źródła, również w języku angielskim i przedstawić prezentację na tematy związane z roślinnymi kulturami in vitro; w stopniu dobrym potrafi zaplanować swoje działania i wykonać zlecone zadanie badawcze
związane z roślinnymi kulturami in vitro
Na ocenę 5 db. w stopniu bardzo dobrym potrafi dobrać źródła, również w języku angielskim i przedstawić prezentację na tematy
związane z roślinnymi kulturami in vitro; w stopniu bardzo dobrym potrafi zaplanować swoje działania i wykonać zlecone zadanie
badawcze związane z roślinnymi kulturami in vitro
Kompetencje społeczne:
Na ocenę 2 ndst. student nie jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu roślinnych kulturach in vitro
Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu roślinnych kultur in vitro
Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu roślinnych kulturach in vitro
Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu roślinnych kultur in vitro
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: