Fizjologia stresu u roślin WB-BI-EOP-18ćw
Student zapoznaje się z terminologią i procesami biologicznymi w ramach zagadnień związanych z fizjologią stresu u roślin.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Efekty kształcenia
EP w zakresie wiedzy:
1. Student zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowane w zakresie fizjologii stresu u roślin
EP w zakresie umiejętności:
2. Student potrafi dobrać źródła, również w języku angielskim i przedstawić prezentację na tematy związane z fizjologią stresu u roślin
3. Student potrafi zaplanować swoje działania i wykonać zlecone zadanie badawcze związane z fizjologią stresu u roślin
EP w zakresie kompetencji społecznych:
4. Student jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu fizjologii stresu u roślin
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania:
Wiedza:
Na ocenę 2 ndst. student nie zna podstawowych zjawisk, procesów i terminologii stosowanej w fizjologii stresu u roślin
Na ocenę 3 dst. student na poziomie podstawowym rozumie podstawowe zjawiska, procesy i terminologię w fizjologii stresu u roślin
Na ocenę 4 db student na poziomie dobrym rozumie podstawowe zjawiska, procesy i terminologię w fizjologii stresu u roślin
Na ocenę 5 db student na poziomie bardzo dobrym rozumie podstawowe zjawiska, procesy i terminologię w fizjologii stresu u roślin
miast
Umiejętności:
Na ocenę 2 ndst. nie potrafi dobrać źródeł, również w języku angielskim i przedstawić prezentacji na tematy związane z fizjologią stresu u roślin; nie potrafi zaplanować swojego działania i wykonać zleconego zadania badawczego związanego z fizjologią stresu u roślin
Na ocenę 3 dst. w stopniu podstawowym potrafi dobrać źródła, również w języku angielskim i przedstawić prezentację na tematy związane
z fizjologią stresu u roślin; w stopniu podstawowym potrafi zaplanować swoje działania i wykonać zlecone zadanie badawcze związane z fizjologią stresu u roślin
Na ocenę 4 db. w stopniu dobrym potrafi dobrać źródła, również w języku angielskim i przedstawić prezentację na tematy związane z
fizjologią stresu u roślin; w stopniu dobrym potrafi zaplanować swoje działania i wykonać zlecone zadanie badawcze związane z fizjologią stresu u roślin
Na ocenę 5 db. w stopniu bardzo dobrym potrafi dobrać źródła, również w języku angielskim i przedstawić prezentację na tematy
związane z fizjologią stresu u roślin; w stopniu bardzo dobrym potrafi zaplanować swoje działania i wykonać zlecone zadanie
badawcze związane z fizjologią stresu u roślin
Kompetencje społeczne:
Na ocenę 2 ndst. student nie jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu fizjologii stresu u roślin
Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu fizjologii stresu u roślin
Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu fizjologii stresu u roślin
Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym jest gotów do krytycznej oceny swojej wiedzy z zakresu fizjologii stresu u roślin
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: