Biogeografia ekologiczna WB-BI-EOP-14ćw
Celem przedmiotu jest przyswojenie przez studenta terminologii i procesów w zakresie biogeografii ekologicznej. Student na zajęciach poznaje także metody badawcze stosowane w tej dziedzinie.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Efekty kształcenia
EP w zakresie wiedzy:
1. Student zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowaną w biogeografii ekologicznej
EP w zakresie umiejętności:
2. Student umie dobrać źródła, w tym odpowiednie publikacje naukowe w języku polskim i angielskim i na ich podstawie komunikować się na ćwiczeniach językiem naukowym
EP w zakresie kompetencji społecznych:
3. Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy, na podstawie wiedzy potrafi rozwiązać problemy badawcze
3.
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania - wykłady:
Egzamin: testowy jednokrotnego wyboru
100-94% - 5
93-88% - 4,5
87-80& - 4
79-70% - 3,4
69-60% - 3
59 i mniej - 2
Kolokwium pisemne: test jednokrotnego wyboru oraz pytania otwarte
100-94% - 5
93-88% - 4,5
87-80& - 4
79-70% - 3,4
69-60% - 3
59 i mniej - 2
Kryteria oceniania:
Wiedza:
Na ocenę 2 ndst. student: nie zna podstawowych zjawisk, procesów i terminologii stosowanej w biogeografii ekologicznej
Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowaną w biogeografii ekologicznej
Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowaną w biogeografii ekologicznej
Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowaną w biogeografii ekologicznej
Umiejętności:
Na ocenę 2 ndst., student nie umie dobrać źródła, w tym odpowiednich publikacji naukowych w języku polskim i angielskim i na ich podstawie komunikować się na ćwiczeniach językiem naukowym
Na ocenę 3 dst. w stopniu podstawowym umie dobrać źródła, w tym odpowiednie publikacje naukowe w języku polskim i angielskim i na ich podstawie komunikować się na ćwiczeniach językiem naukowym
Na ocenę 4 db. w stopniu dobrym umie dobrać źródła, w tym odpowiednie publikacje naukowe w języku polskim i angielskim i na ich podstawie komunikować się na ćwiczeniach językiem naukowym
Na ocenę 5 bdb. w stopniu bardzo dobrym umie dobrać źródła, w tym odpowiednie publikacje naukowe w języku polskim i angielskim i na ich podstawie komunikować się na ćwiczeniach językiem naukowym
Kompetencje społeczne:
Na ocenę 2 ndst. student nie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy, na podstawie wiedzy nie potrafi rozwiązać problemów badawczych
Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy, na podstawie wiedzy potrafi rozwiązać problemy badawcze
Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy, na podstawie wiedzy potrafi rozwiązać problemy badawcze
Na ocenę 5 db. student w stopniu bardzo dobrym jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy, na podstawie wiedzy potrafi rozwiązać problemy badawcze
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: