Atrakcyjność w ujęciu antropologii WB-BI-BCI-02
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z zagadnieniami związanymi z atrakcyjnością człowieka w ujęciu antropologicznym i metodami stosowanymi w tej dziedzinie. Celem ćwiczeń jest nabycie umiejętności praktycznych, związanych z poznanymi metodami badawczymi, umiejętność wyszukiwania, przygotowania i przedstawienia krótkiej prezentacji oraz przygotowania i przedstawienia projektu. Student doskonali kompetencje związane z zawodem biologa człowieka.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wykłady:
Przedmiotowe efekty uczenia się w zakresie wiedzy:
Efekt przedmiotowy 1. student wymienia i opisuje zjawiska i procesy w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii
Efekt przedmiotowy 2. student objaśnia zjawiska i problemy poruszane na zajęciach i zna ich powiązania z innymi dyscyplinami
Efekt przedmiotowy 3. student rozumie terminologię pojęciową i potrafi wymienić stosowane metody badawcze
Ćwiczenia:
Przedmiotowe efekty kształcenia w zakresie umiejętności:
Efekt przedmiotowy 4. student dobiera źródła rozumie literaturę w języku polskim i angielskim
Efekt przedmiotowy 5. student potrafi przedstawić prezentację
Efekt przedmiotowy 6. student rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie
Przedmiotowe efekty uczenia się w zakresie kompetencji:
Efekt przedmiotowy 7. student potrafi rozstrzygać dylematy związane z zawodem
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania w zakresie wiedzy:
Na ocenę 2 (ndst) student nie wymienia i nie opisuje zjawisk i procesów w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii; nie objaśnia zjawisk i problemów poruszanych na zajęciach i nie zna ich powiązania z innymi dyscyplinami; nie rozumie terminologii pojęciowej i nie potrafi wymienić stosowanych metody badawcze;
Na ocenę 3 (dst) student dostatecznie wymienia i opisuje zjawiska i procesy w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii; objaśnia zjawiska i problemy poruszane na zajęciach i zna ich powiązania z innymi dyscyplinami; rozumie terminologię pojęciową i potrafi wymienić stosowane metody badawcze;
Na ocenę 4 (db) student dobrze wymienia i opisuje zjawiska i procesy w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii; objaśnia zjawiska i problemy poruszane na zajęciach i zna ich powiązania z innymi dyscyplinami; rozumie terminologię pojęciową i potrafi wymienić stosowane metody badawcze;
Na ocenę 5 (bdb) student bardzo dobrze wymienia i opisuje zjawiska i procesy w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii; objaśnia zjawiska i problemy poruszane na zajęciach i zna ich powiązania z innymi dyscyplinami; rozumie terminologię pojęciową i potrafi wymienić stosowane metody badawcze;
Kryteria oceniania w zakresie umiejętności:
Na ocenę 2 (ndst) student nie dobiera źródeł i nie rozumie literatury w języku polskim i angielskim; nie potrafi przedstawić prezentacji; nie rozumie potrzeby uczenia się przez całe życie;
Na ocenę 3(dst) student dostatecznie dobiera źródła rozumie literaturę w języku polskim i angielskim; potrafi przedstawić prezentację; rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie;
Na ocenę 4 (db) student dobrze dobiera źródła rozumie literaturę w języku polskim i angielskim; potrafi przedstawić prezentację; rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie;
Na ocenę 5 (bdb) student bardzo dobrze dobiera źródła rozumie literaturę w języku polskim i angielskim; potrafi przedstawić prezentację; rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie;
Kryteria oceniania w zakresie kompetencji społecznych:
Na ocenę 2 (ndst) student nie osiągnął założonego efektu uczenia się i nie potrafi rozstrzygać dylematów związane z zawodem;
Na ocenę 3 (dst) student potrafi w stopniu podstawowym rozstrzygać dylematy związane z zawodem;
Na ocenę 4 (db) student dobrze potrafi rozstrzygać dylematy związane z zawodem;
Na ocenę 5 (bdb) student bardzo dobrze potrafi rozstrzygać dylematy związane z zawodem.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: