Ekologia behawioralna WB-BI-BC-10cw
Celem zajęć jest zapoznanie uczestników z problematyką ekologii behawioralnej od strony praktycznej poprzez zaplanowanie i wykonanie eksperymentów, ilustrujących podstawowe zagadnienia, z którymi obecnie mierzy się ta dziedzina wiedzy - a następnie zanalizowanie ich wyników i próbę zinterpretowania ewolucyjnego znaczenia owych wyników.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:
1. Student potrafi zastosować podstawowe techniki i narzędzia badawcze ekologii behawioralnej, przeprowadzać obserwacje i eksperymenty w terenie lub laboratorium.
2. Student potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role, a także wykonać zlecone zadania badawcze.
Efekty przedmiotowe w zakresie kompetencji społecznych:
3. Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści, uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych z zakresu ekologii behawioralnej.
Kryteria oceniania
Warunkiem zaliczenia ćwiczeń będzie wykonanie powierzonych przez prowadzącego zadań i przedstawienie uzyskanych wyników w uzgodnionej formie. Dopuszczalne są dwie nieobecności z dowolnej przyczyny. UWAGA! To nie znaczy, że można mieć dwie nieobecności nieusprawiedliwione i dowolną liczbę wytłumaczonych zaświadczeniami lekarskimi. To znaczy DWIE I JUŻ. W przypadku osób, które mają prawdziwe problemy zdrowotne prowadzący zajęcia będzie podejmował decyzje w porozumieniu z władzami dziekańskimi.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: