Ekologia obszarów wodno-błotnych WB-BI-42-05ćw
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. student rozumie złożone procesy biologiczne dotyczące ekosystemów bagiennych;
2. ma pogłębioną wiedzę z zakresu biologii bagien oraz zna powiązania problematyki torfowiskowej z innymi dyscyplinami przyrodniczymi;
3. ma wiedzę w zakresie aktualnych problemów ekologii mokradeł.
Umiejętności:
1. student wykazuje umiejętność krytycznej analizy i selekcji informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych;
2. student wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu ekologii mokradeł, do formułowania właściwych wniosków;
3. student wykazuje umiejętność przygotowania wystąpień ustnych dotyczących wybranych problemów badawczych z zakresu telmatologii;
4. student poprawnie wykorzystuje literaturę z zakresu ekologii mokradeł, w tym w języku angielskim.
Kompetencje społeczne:
1. student ma świadomość konieczności zasięgania opinii ekspertów, w problemach trudnych z zakresu ekologii mokradeł.
ECTS [1 ECTS = 30 (25) godz.];
Udział w wykładach - 30 godz., przygotowanie do egzaminu - 30 godz.; suma godzin - 60; [60 godz./30(25) godz. = ok. 2.]. Liczba ECTS /wykłady/: 2.
Udział w ćwiczeniach - 30 godz., przygotowanie do ćwiczeń - 8 godz., konsultacje – 3 godz., czas na napisanie sprawozdań - 10 godz., przygotowanie prezentacji - 9 godz., suma godzin - 60; [60 godz./30(25) godz. = ok. 2]. Liczba ECTS /ćwiczenia/: 2.
Uwagi
W cyklu 2021/22_L:
Wymagania wstępne - znajomość podstaw biologii, ekologii, botaniki. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: