Conducted in
terms:
2021/22_Z, 2022/23_Z, 2023/24_Z, 2024/25_Z
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Social and Economic Sciences
Public relations on the internet WSE-EK-MON-PRI
This course has not yet been described...
Term 2021/22_Z:
None |
Term 2024/25_Z:
None |
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
management and quality sciences
(in Polish) E-Learning
(in Polish) E-Learning (pełny kurs)
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
(in Polish) nie dotyczy
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Term 2023/24_Z: (in Polish) Kryteria oceny:
- z uwagą przyswoić wszystkie elementy zaliczenia prezentowane na 1. zajęciach dotyczące warunków zaliczenia
- brać aktywny udział w pracach zespołu, do którego uczestnik jest przydzielony na pierwszych zajęciach w projekcie kampanii społecznej, jednak może też nastąpić zmiana zespołów w trakcie semestru w razie takiej potrzeby prowadzenia projektu, a w przypadku rekrutacji dodatkowej - student zostaje przydzielony do zespołu przez prowadzącego
- odczytywać komunikaty z grupy zajęciowej prowadzonej do zajęć z archiwum wszelkich materiałów ze względu na konieczność szybkiej wymiany informacji dotyczącej kryzysów w social media;
- opracowywać strategię komunikacyjną w zespole
- być aktywnym na zajęciach zachowując zasady kultury komunikacji
- nie przekroczyć limitu 3 nieobecności na zajęciach (w przypadku przekroczenia 3 nieobecności - kolokwium zaliczeniowe w styczniu) z całych zajęć oraz lektury wyznaczonej przez prowadzącego
- przysyłać po zajęciach regularnie w ciągu tygodnia a maksymalnie w ciągu dwóch tygodni (po tym czasie nie będą przyjmowane prace) materiały zadane do domu
- przygotować jedną prezentację o wybranej kampanii z zakresu komunikacji marketingowej (kampanii viralowej)
- na zajęciach mieć włączoną kamerę (obowiązkowo) w przypadku zajęć online oraz z uwagą uczestniczyć w zajęciach, nie wykonując jednocześnie działań rozpraszających to uczestnictwo i mogących zakłócić percepcję omawianych na zajęciach treści
- w szczególnych przypadkach zdrowotnych lub niepełnosprawności uniemożliwiające lub sprawiające trudność w którymś z elementów zaliczenia należy na początku semestru zgłosić tę sytuację prowadzącemu, zaś problemy bieżące z funkcjonowaniem grup w postaci cotygodniowego krótkiego raportu z zajęć (szablon dostępny od 2 zajęć)
30 h aktywne uczestnictwo w zajęciach
20 h udział w projekcie zespołowym
10 h przygotowanie prezentacji mutimedialnej
| Term 2024/25_Z: (in Polish) Kryteria oceny:
- z uwagą przyswoić wszystkie elementy zaliczenia prezentowane na 1. zajęciach dotyczące warunków zaliczenia
- brać aktywny udział w pracach zespołu, do którego uczestnik jest przydzielony na pierwszych zajęciach w projekcie kampanii społecznej, jednak może też nastąpić zmiana zespołów w trakcie semestru w razie takiej potrzeby prowadzenia projektu, a w przypadku rekrutacji dodatkowej - student zostaje przydzielony do zespołu przez prowadzącego
- odczytywać komunikaty z grupy zajęciowej prowadzonej do zajęć z archiwum wszelkich materiałów ze względu na konieczność szybkiej wymiany informacji dotyczącej kryzysów w social media;
- opracowywać strategię komunikacyjną w zespole
- być aktywnym na zajęciach zachowując zasady kultury komunikacji
- nie przekroczyć limitu 3 nieobecności na zajęciach (w przypadku przekroczenia 3 nieobecności - kolokwium zaliczeniowe w styczniu) z całych zajęć oraz lektury wyznaczonej przez prowadzącego
- przysyłać po zajęciach regularnie w ciągu tygodnia a maksymalnie w ciągu dwóch tygodni (po tym czasie nie będą przyjmowane prace) materiały zadane do domu
- przygotować jedną prezentację o wybranej kampanii z zakresu komunikacji marketingowej (kampanii viralowej)
- na zajęciach mieć włączoną kamerę (obowiązkowo) w przypadku zajęć online oraz z uwagą uczestniczyć w zajęciach, nie wykonując jednocześnie działań rozpraszających to uczestnictwo i mogących zakłócić percepcję omawianych na zajęciach treści
- w szczególnych przypadkach zdrowotnych lub niepełnosprawności uniemożliwiające lub sprawiające trudność w którymś z elementów zaliczenia należy na początku semestru zgłosić tę sytuację prowadzącemu, zaś problemy bieżące z funkcjonowaniem grup w postaci cotygodniowego krótkiego raportu z zajęć (szablon dostępny od 2 zajęć)
30 h aktywne uczestnictwo w zajęciach
20 h udział w projekcie zespołowym
10 h przygotowanie prezentacji mutimedialnej
| Term 2022/23_Z: (in Polish) Kryteria oceny:
- z uwagą przyswoić wszystkie elementy zaliczenia prezentowane na 1. zajęciach dotyczące warunków zaliczenia
- brać aktywny udział w pracach zespołu, do którego uczestnik jest przydzielony na pierwszych zajęciach w projekcie kampanii społecznej, jednak może też nastąpić zmiana zespołów w trakcie semestru w razie takiej potrzeby prowadzenia projektu, a w przypadku rekrutacji dodatkowej - student zostaje przydzielony do zespołu przez prowadzącego
- odczytywać komunikaty z grupy zajęciowej prowadzonej do zajęć z archiwum wszelkich materiałów ze względu na konieczność szybkiej wymiany informacji dotyczącej kryzysów w social media;
- opracowywać strategię komunikacyjną w zespole
- być aktywnym na zajęciach zachowując zasady kultury komunikacji
- nie przekroczyć limitu 3 nieobecności na zajęciach (w przypadku przekroczenia 3 nieobecności - kolokwium zaliczeniowe w styczniu 2023 r.) i to z całych zajęć oraz lektury wyznaczonej przez prowadzącego
- przysyłać po zajęciach regularnie w ciągu tygodnia a maksymalnie w dwa tygodnie (po tym czasie nie będą przyjmowane prace) materiały zadane do domu
- przygotować jedną prezentację o wybranej kampanii z zakresu komunikacji marketingowej (kampanii viralowej)
- na zajęciach mieć włączoną kamerę (obowiązkowo) w przypadku zajęć online oraz z uwagą uczestniczyć w zajęciach, nie wykonując jednocześnie działań rozpraszających to uczestnictwo i mogących zakłócić percepcję omawianych na zajęciach treści
- w szczególnych przypadkach zdrowotnych lub niepełnosprawności uniemożliwiające lub sprawiające trudność w którymś z elementów zaliczenia należy na początku semestru zgłosić tę sytuację prowadzącemu, zaś problemy bieżące z funkcjonowaniem grup w postaci cotygodniowego krótkiego raportu z zajęć (szablon dostępny od 2 zajęć)
30 h aktywne uczestnictwo w zajęciach
20 h udział w projekcie zespołowym
10 h przygotowanie prezentacji mutimedialnej
|
Subject level
intermediate
Learning outcome code/codes
enter learning outcome code/codes
Type of subject
optional with unlimited choices
Preliminary Requirements
(in Polish) brak
Course coordinators
Term 2023/24_Z: | Term 2024/25_Z: | Term 2021/22_Z: | Term 2022/23_Z: |
Bibliography
Term 2021/22_Z:
None |
Notes
Term 2021/22_Z:
None |
Term 2022/23_Z:
None |
Term 2023/24_Z:
None |
Term 2024/25_Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: