Master thesis seminar WNP-PEZ-SEM-MGR2-AK
This course has not yet been described...
(in Polish) E-Learning
Term 2020/21_L: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | Term 2019/20_L: (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Learning outcome code/codes
Type of subject
Course coordinators
Bibliography
1. Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2004
2. Baraniak B., Metody badania pracy, Warszawa 2009
3. Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych, Warszawa 1997 lub 2003
4. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, Warszawa 2010
5. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2011
6. Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln., Metody badań jakościowych, T. 1 i 2, Warszawa 2009
7. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2001
8. Rubacha K., Konceptualizacje przedmiotu badań pedagogiki, Kraków 2008
Additional literature:
1. Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna, Warszawa 2000
2. Maszke A. W., Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych, Rzeszów 2004
3. Palka S., Metodologia badania. Praktyka pedagogiczna, Gdańsk 2006
4. Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją, Warszawa 2008
5. Żegnałek K., Metodologia badań dla autorów prac magisterskich i licencjackich z pedagogiki, Warszawa 2010
Ponadto, literatura przedmiotu - do wyboru przez Studenta - związana z daną specjalnością i przygotowywaną pracą magisterską.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: