Religious pedagogy WT-SSTA-RP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
STL_W01 - student ma pogłębioną wiedzę z zakresu pedagogiki religii, pedagogii wiary oraz opisuje przestrzenie, w których dziedzictwo chrześcijańskie może by kształtowane.
STL_W07 - student rozumie konieczność integracji wiedzę z zakresu teologii oraz innych dyscyplin, zwłaszcza nauk humanistycznych i społecznych;
STL_U04 - student rozpoznaje możliwości kultywowania dziedzictwa chrześcijańskiego oraz pogłębiania wiary w różnych środowiskach.
STL_U05 - student podejmuje próby integracji wiedzy z zakresu nauk teologicznych, humanistycznych i społecznych.
STL_K07 - student posiada świadomość odpowiedzialności za kształtowanie dojrzałej osobowości, dzięki której współpracuje z innymi ludźmi i religiami dla promocji człowieka.
Kryteria oceniania
na ocenę bardzo dobrą (5) - student rozumie wszystkie nowe pojęcia w zakresie pedagogiki religii, przedstawia prezentację i prowadzi dyskusję na prezentowany temat. Uzyskuje 75% punktów w testach śródsemestralnym i końcowym.
na ocenę dobrą (4) - student rozumie większość pojęć z zakresu pedagogiki religii, przedstawia prezentacje i prowadzi dyskusję na prezentowany temat. Uzyskuje co najmniej połowę punktów w testach śródsemestralnym i końcowym.
na ssene dostateczną (3) - student rozumie niektóre pojęcia z zakresu pedagogiki religii, przedstawia prezentacje i prowadzi dyskusję na prezentowany temat. Uzyskuje co najmniej połowę punktów w jednym z testów (śródsemestralnym lub końcowym).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: