Praktyki dydaktyczne: Sanktuaria maryjne miejscem spotkania z Bogiem, Maryją i bliźnimi WT-FWD-PDSM
1. Sanktuaria maryjne na szlakach PTTK.
2. Sanktuarium Matki Bożej Trzykroć Przedziwnej w Schönstatt.
3. Gietrzwałd miejscem obecności Matki.
4. Sanktuarium Matki Bożej w Gidlach.
5. Sanktuarium Matki Bożej w Błotnicy.
6. Sanktuarium Królowej Pokoju w Ozornoje (Kazachstan).
7. Sanktuarium Matki Bożej w Ostrożanach.
8. Sanktuarium maryjne w Walsingham (East England).
9. Sanktuarium Matki Bożej Saletyńskiej w Dębowcu.
10. „Na zachód od Gietrzwałdu” – święte miejsca pogranicza Warmii, Mazur, Ziemi Lubawskiej i Powiśla.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student ma uporządkowaną, pogłębioną, prowadzącą do specjalizacji, szczegółową wiedzę z zakresu teologii systematycznej, zwłaszcza fundamentalnej, dogmatycznej i moralnej.
Potrafi samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł oraz formułować na tej podstawie krytyczne sądy z wykorzystaniem wiedzy teologicznej.
Posiada umiejętności badawcze w zakresie teologii, obejmujące zwłaszcza analizę tekstów filozoficznych, biblijnych i teologicznych, syntezę różnych idei i poglądów, dobór metod i konstruowanie narzędzi badawczych, opracowanie i prezentację wyników, pozwalające na oryginalne rozwiązywanie złożonych problemów.
Posiada umiejętność interpretowania podstawowych źródeł teologicznych, z wykorzystaniem tekstów obcojęzycznych.
Ma krytyczną świadomość poziomu własnej dojrzałości osobowej, nabytej wiedzy i umiejętności.
Kryteria oceniania
Dyskusja oceniająca wśród uczestników i ostateczna ocena koordynatora praktyk.
Literatura
W zależności od przygotowanego zagadnienia.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: