Media społecznościowe w misji Kościoła WT-FW-CTO9
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK nr 1 - student wykazuje wiedzę na temat mediów społecznościowych
EK nr 2 - student wymienia najważniejsze dokumenty Kościoła dotyczące mediów
EK nr 3 - student prezentuje przykłady funkcjonowania mediów społecznościowych w misji Kościoła
EK nr 4 - student analizuje dokumenty Kościoła nt. mediów
EK nr 5 - student proponuje możliwości wykorzystania mediów społecznościowych przez Kościół
EK nr 6 - student pracuje w zespole, kreatywnie tworzy plan strategii komunikacji w mediach społecznościowych
NAKŁAD PRACY STUDENTA:
6 godzin: udział w ćwiczeniach
15 godzin: przygotowanie do ćwiczeń, samodzielna praca
4 godziny: przygotowanie i prezentacja projektu
RAZEM: 25 godzin
ECTS: 1 PUNKT
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: