Praktyki szkolne WT-FK-PSZ2
Treści merytoryczne: 1. Konstruowanie konspektów, formułowanie celów lekcji
1.Zasady doboru metod nauczania i środków dydaktycznych
2.Praca z wybranymi fragmentami biblijnymi
3.Metody integracyjne i aktywizacyjne
4.Metody rozwijania umiejętności kluczowych
5.Osobowość nauczyciela religii
6.Znajomość współczesnej kondycji uczniów
Metody oceny: 1. Zaliczenie praktyk szkolnych
2. Aktywny udział w omówieniu prowadzonych lekcji
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Literatura
Korgul M., Dydaktyka dla katechetów, Legnica 1997
Kulpaczyński S. (red), Aktywizowanie katechizowanych, Lublin 1997
Kulpaczyński S. (red), Katecheci uczą się oceniać katechizowanych, Lublin 1998
Kupisiewicz Cz., Dydaktyka ogólna, Warszawa 2002
Marek Z., Biblia w katechetycznej posłudze Słowa, Kraków 1998
Szpet J., Dydaktyka katechezy, Poznań 1999
Stala J., Dydaktyka katechezy, Tarnów 2004
Taraszkiewicz M., Jak uczyć jeszcze lepiej, Poznań 2001
Twardzicki B., Katechetyka formalna w służbie wiary, Przemyśl 2001
Żmudziński W., Metodologia uczenia się, Poznań 2001
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: