Zintegrowany marketing medialny WT-DKS-P-ZM
W trakcie ćwiczeń studenci pozyskują podstawową wiedzę z zakresu zarządzania mediami w kampanii marketingowej. Uczą się rozpoznawać wady i zalety poszczególnych mediów oraz poznają podstawy planowania mediów. Biorą udział w praktycznych ćwiczeniach z dopasowywania medium odpowiedniego do komunikatu. Uczestniczą w tworzeniu komunikatów pod kątem produktu, konsumenta i zastosowanego środka komunikacji.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2019/20_Z: | W cyklu 2021/22_Z: | W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2022/23_Z: | W cyklu 2024/25_Z: |
Efekty kształcenia
KOD DOSTĘPU DO PRZEDMIOTU NA MS TEAMS: 778xxl9
EK nr 1: Swobodnie porusza się w środowisku mediów, zna i potrafi wskazać konkretne przykłady produktów medialnych oraz ich charakterystykę
EK nr 2: Zna obszar stosowania badań medialnych oraz umiejętnie opisuje sposoby ich wykorzystywania
EK nr 3: Dokonuje analiz przekazów reklamowych stosowanych w marketingu medialnym, zarówno wśród zadanych jak i samodzielnie dobranych przykładów
EK nr 4: Umiejętnie dobiera działania reklamowe odpowiednie do marki i grupy docelowej
EK nr 5: Dokonuje krytycznej analizy odbieranych komunikatów reklamowych i
promocyjnych w mediach, potrafi określić szanse na osiągniecie celu po zastosowaniu
określonego komunikatu
EK nr 6: Stosując własną kreatywność potrafi dobrać odpowiednią formę promocji, właściwą dla danego produktu medialnego
Nakład pracy studenta/studentki:
Aktywny udział w zajęciach: 30
Przygotowanie do zajęć: 10
Praca własna, warsztatowa: 20
60 godz. – razem
2 punkty ECTS
Kryteria oceniania
Na ocenę końcową składa się test semestralny (75% oceny końcowej) oraz aktywne uczestnictwo studenta w zajęciach, w tym zabieranie głosu w dyskusji, wykonywanie zleconych ćwiczeń, oceniane na bieżąco (25% oceny końcowej)
Student ma prawo do dwóch nieusprawiedliwionych nieobecności.
Literatura
Czarnecki, R. Korsak A., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Warszawa 2001
Dobek-Ostrowska B., Podstawy komunikowania społecznego, Wrocław 2004
Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk 2009
Jupowicz-Ginalska A., Marketing Medialny, Warszawa 2010
Lance S., Woll J., Mała niebieska księga reklamy, Warszawa 2008
Nowak P.W., Media planning, Kraków 2001
Silk A.J., Czym jest marketing?, Poznań 2008
White S., Marketing dla żółtodziobów, Poznań 2002
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: