Zachowania konsumenckie i strategia reklamowa WT-DKS-P-SPZ
Studenci, w ramach przygotowywanego grupowo projektu (3-4 osoby, skład grup narzuca prowadzący), będą zobowiązani do przeprowadzenia we własnym zakresie analiz, badań jakościowych i wnioskowania. Następnie, na podstawie zgromadzonych danych - przygotowania zaleceń komunikacyjnych dla otrzymanej marki. Aby było to możliwe, przedstawiony zostanie zarys wiedzy dotyczący konsumentów: psychologii, przebiegu procesów decyzyjnych, uwarunkowań i trybu przetwarzania informacji, spostrzegania, procesów zakupowych. Ponadto poruszone zostaną zagadnienia odnoszące się do badań konsumenckich oraz przygotowywania i wdrażania strategii komunikacji marki, w tym obejmujące przygotowanie odpowiednich dokumentów (ankiet do badań, briefu).
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W1 - student definiuje zagadnienia związane z public relations i marketingiem
W2 - student potrafi, bazując na wiedzy o mediach i branży reklamowej, omówić projekt kampanii promocyjnej, dostosowanej do grupy docelowej
U1 - student konstruuje przekazy medialne za pomocą narzędzi stosowanych w public relations i marketingu
U2 - student planuje i organizuje działania związane z prowadzeniem kampanii reklamowych
K1 - student pracuje w zespole oraz przestrzega poczynionych przez grupę ustaleń
K2 - student wykazuje się zaangażowaniem oraz troską o końcowy efekt pracy w zespole
Kryteria oceniania
Efekty W1, W2:
• na ocenę bardzo dobrą
- student definiuje samodzielnie wszystkie wskazane pojęcia związane z public relations i marketingiem
- samodzielnie przedstawia kampanie promocyjne, skierowane do określonych grup docelowych
• na ocenę dobrą
- student definiuje samodzielnie większość ze wskazanych pojęć związanych z public relations i marketingiem
- samodzielnie przedstawia kampanie promocyjne, skierowane do niektórych grup docelowych
• na ocenę dostateczną
- student definiuje niektóre pojęcia związane z public relations i marketingiem
- z pomocą prowadzącego zajęcia przedstawia kampanie reklamowe skierowane do określonych grup docelowych
Efekty U1 i U2
• na ocenę bardzo dobrą
- student samodzielnie potrafi skonstruować dowolny przekaz medialny, w oparciu o wybrane narzędzia stosowane w public relations i marketingu
- samodzielnie potrafi zaplanować przeprowadzenie kampanii reklamowej, zgodnie z zasadami wynikającymi ze strategii marketingowej
• na ocenę dobrą
- student potrafi skonstruować wybrane przekazy medialne, w oparciu o wskazane narzędzia stosowane w public relations i marketingu,
- potrafi zaplanować przeprowadzenie kampanii reklamowej w oparciu o brief kreatywny
• na ocenę dostateczną
- student potrafi skonstruować jeden wybrany przekaz medialny, w oparciu o wskazane narzędzia stosowane w public relations lub marketingu,
- z pomocą prowadzącego zajęcia potrafi zaplanować przeprowadzenie kampanii reklamowej w oparciu o brief kreatywny
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: