Organizacja działań w mediach społecznościowych WT-DKS-P-SPO
Zajęcia w formie ćwiczeń, prowadzące do poznania przez studentów specyfiki komunikacji prowadzonej w mediach społecznościowych w ujęciu komunikacji profesjonalnej oraz dbałości o własny wizerunek. W trakcie zajęć studenci zmierzą się z praktycznymi zadaniami związanymi z projektowaniem i realizacją komunikacji prowadzonej w założonym celu z wykorzystaniem mediów takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Mogą zostać uwzględnione również platformy mikrobligowe (Wykop, Reddit) jak i możliwości związane z blogosferą (m.in. Medium).
Poszczególne ćwiczenia będą związane z różnymi obszarami działań w mediach społecznościowych. Zakładają konieczność myślenia strategicznego oraz taktycznego, a także formułowania konkretnych przekazów służących realizacji zadanych celów (m.in. zwiększenie świadomości marki, budowanie zasięgów, działania sprzedażowe).
Ćwiczenia będą związane zarówno z płatnymi jak i organicznymi formami komunikacji.
W cyklu 2021/22_Z:
Zajęcia w formie ćwiczeń, prowadzące do poznania przez studentów specyfiki komunikacji prowadzonej w mediach społecznościowych w ujęciu komunikacji profesjonalnej oraz dbałości o własny wizerunek. W trakcie zajęć studenci zmierzą się z praktycznymi zadaniami związanymi z projektowaniem i realizacją komunikacji prowadzonej w założonym celu z wykorzystaniem mediów takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Uwzględnione zostaną również platformy mikrobligowe (Wykop, Reddit) jak i możliwości związane z blogosferą (m.in. Medium). |
W cyklu 2022/23_Z:
Zajęcia w formie ćwiczeń, prowadzące do poznania przez studentów specyfiki komunikacji prowadzonej w mediach społecznościowych w ujęciu komunikacji profesjonalnej oraz dbałości o własny wizerunek. W trakcie zajęć studenci zmierzą się z praktycznymi zadaniami związanymi z projektowaniem i realizacją komunikacji prowadzonej w założonym celu z wykorzystaniem mediów takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Uwzględnione zostaną również platformy mikrobligowe (Wykop, Reddit) jak i możliwości związane z blogosferą (m.in. Medium). |
E-Learning
W cyklu 2024/25_Z: E-Learning | W cyklu 2023/24_Z: E-Learning | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2019/20_Z: | W cyklu 2021/22_Z: | W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2022/23_Z: | W cyklu 2024/25_Z: |
Efekty kształcenia
KOD DOSTĘPU DO PRZEDMIOTU NA PLATFORMIE MS TEAMS:
a2pz2kn
Student jest w stanie zaprojektować minimum kwartalny plan prowadzenia komunikacji w social media ze szczególnym uwzględnieniem platform takich jak Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram)(_U).
Posiada wiedzę dotyczącą różnic pomiędzy poszczególnymi mediami, wytycznych dotyczących treści płatnych, promocji bazującej na zasięgach organicznych itp (_W).
Jest w stanie dokonać oceny różnych komunikatów dostępnych w mediach społecznościowych i określić poziom ich wiarygodności (_K).
Aktywny udział w ćwiczeniach: 30
przygotowanie do ćwiczeń: 10
praca własna: 20
suma godzin: 60
Liczba ECTS: 60/30= 2
Kryteria oceniania
Ewaluacja będzie się odbywać w trybie ciągłym, na podstawie kolejnych zadań realizowanych przez studentów w grupach.
Poszczególne ćwiczenia będą związane z różnymi obszarami działań w mediach społecznościowych. Zakładają konieczność myślenia strategicznego oraz taktycznego, a także formułowania konkretnych przekazów służących realizacji zadanych celów (m.in. zwiększenie świadomości marki, budowanie zasięgów, działania sprzedażowe).
Ocenie będzie podlegać adekwatność propozycji do treści zadania, terminowość wykonania oraz jakość dostarczonych materiałów (w obszarach określonych w zadaniu).
Literatura
A. Miotk, Skuteczne Social Media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty, 2018, wyd. Onepress
S. Buttle, Social media marketing. A strategic guide. 2019, wyd. JC Publishing
I. Lupa-Wójcik, Social media strategiczne. Wprowadzenie, 2018, wyd. Sophia
B. Stawarz-Garcia, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów. 2017, wyd. Wydawnictwo Naukowe PWN
S. E. Flores, Sfejsowani. Jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi, 2017, wyd. Muza
I. Lupa, Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagadnienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw, 2016, wyd. Sophia
G. Turner, Social Media Marketing 2019: Your Step-by-Step Guide to Social Media Marketing Strategies on How to Gain a Massive Following on Facebook, Instagram, YouTube and Twitter to Boost your Business in 2019, 2019, wyd. Gavin Turner
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: