Organizacja działań w mediach społecznościowych WT-DKS-P-SPO
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/22_Z:
Zajęcia w formie ćwiczeń, prowadzące do poznania przez studentów specyfiki komunikacji prowadzonej w mediach społecznościowych w ujęciu komunikacji profesjonalnej oraz dbałości o własny wizerunek. W trakcie zajęć studenci zmierzą się z praktycznymi zadaniami związanymi z projektowaniem i realizacją komunikacji prowadzonej w założonym celu z wykorzystaniem mediów takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Uwzględnione zostaną również platformy mikrobligowe (Wykop, Reddit) jak i możliwości związane z blogosferą (m.in. Medium). |
W cyklu 2022/23_Z:
Zajęcia w formie ćwiczeń, prowadzące do poznania przez studentów specyfiki komunikacji prowadzonej w mediach społecznościowych w ujęciu komunikacji profesjonalnej oraz dbałości o własny wizerunek. W trakcie zajęć studenci zmierzą się z praktycznymi zadaniami związanymi z projektowaniem i realizacją komunikacji prowadzonej w założonym celu z wykorzystaniem mediów takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Uwzględnione zostaną również platformy mikrobligowe (Wykop, Reddit) jak i możliwości związane z blogosferą (m.in. Medium). |
E-Learning
W cyklu 2024/25_Z: E-Learning | W cyklu 2023/24_Z: E-Learning | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2019/20_Z: | W cyklu 2021/22_Z: | W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2022/23_Z: | W cyklu 2024/25_Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza:
W1:
Student identyfikuję wiedzę z zakresu public relations,
marketingu i reklamy mogącą być wykorzystaną do organizacji działań w mediach społecznościowych ;
UMIEJĘTNOŚCI
U 1: Student potrafi korzystać z narzędzi public relations, marketingu politycznego, promocji i reklamy do organizacji działań w mediach społecznościowych;
U 2: Student projektuje prace pisemnych, prezentacje i inne typy treści
multimedialnych przydatne w organizacji działań w mediach społecznościowych;
U 3. Student planuje działania w mediach społecznościowych wykorzystując wiedzę z marketingu, promocji i reklamy przygotowując minimum kwartalny plan prowadzenia komunikacji w social media ze szczególnym uwzględnieniem platform takich jak Facebook, Instagram, Tik-Tok). ;
KOMPETENCJE
K 1: Student świadomie pracuje w zespole, rozumie swoją w nim rolę
jest przygotowany do samodzielnej pracy, powierzone zadania wykonuje starannie i terminowo oddając prace i projekty
Kryteria oceniania
Efekt W1, U1; U2; U 3, K 1 !,
• na ocenę bardzo dobrą potrafi: identyfikować samodzielnie wiedzę z zakresu public relations, marketingu i reklamy mogącą być wykorzystaną do organizacji działań w mediach społecznościowych; samodzielnie adekwatnie korzystać z narzędzi public relations, marketingu politycznego, promocji i reklamy do organizacji działań w mediach społecznościowych; samodzielnie projektuje prace pisemne, prezentacje i inne typy treści multimedialnych przydatnych do organizacji działań w mediach społecznościowych;
planuje bez pomocy nauczyciela działania w mediach społecznościowych wykorzystując wiedzę z marketingu, promocji i reklamy przygotowując minimum kwartalny plan prowadzenia komunikacji w social media ze szczególnym uwzględnieniem platform takich jak Facebook, Instagram, Tik-Tok). ; w pełni świadomie pracuje w zespole, rozumie swoją w nim rolę
jest przygotowany do samodzielnej pracy, powierzone zadania wykonuje starannie i terminowo oddając prace i projekty.
na ocenę dobrą– potrafi: identyfikować z mała pomocą nauczyciela wiedzę z zakresu public relations, marketingu i reklamy mogącą być wykorzystaną do organizacji działań w mediach społecznościowych; z mała pomocą nauczyciela adekwatnie korzysta z narzędzi public relations, marketingu politycznego, promocji i reklamy do organizacji działań w mediach społecznościowych; samodzielnie a czasami z mała z pomocą nauczyciela projektuje prace pisemne, prezentacje i inne typy treści multimedialnych przydatnych do organizacji działań w mediach społecznościowych; planuje z mała pomocą nauczyciela działania w mediach społecznościowych wykorzystując wiedzę z marketingu, promocji i reklamy przygotowując minimum kwartalny plan prowadzenia komunikacji w social media ze szczególnym uwzględnieniem platform takich jak Facebook, Instagram, Tik-Tok). ; w świadomie pracuje w zespole, rozumie swoją w nim rolę , jest przeważnie przygotowany do samodzielnej pracy, powierzone zadania wykonuje najczęściej starannie i terminowo oddając prace i projekty.
na ocenę dostateczną– potrafi: identyfikować z pomocą nauczyciela wiedzę z zakresu public relations, marketingu i reklamy mogącą być wykorzystaną do organizacji działań w mediach społecznościowych; z pomocą nauczyciela adekwatnie korzysta z narzędzi public relations, marketingu politycznego, promocji i reklamy do organizacji działań w mediach społecznościowych; projektuje z pomocą nauczyciela prace pisemne, prezentacje i inne typy treści multimedialnych przydatnych do organizacji działań w mediach społecznościowych; planuje z pomocą nauczyciela działania w mediach społecznościowych wykorzystując wiedzę z marketingu, promocji i reklamy przygotowując minimum kwartalny plan prowadzenia komunikacji w social media ze szczególnym uwzględnieniem platform takich jak Facebook, Instagram, Tik-Tok). ; najczęściej świadomie pracuje w zespole, rozumie swoją w nim rolę , jest często przygotowany do samodzielnej pracy, powierzone zadania wykonuje często starannie i terminowo oddając prace i projekty.
:
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: