Projektowanie graficzne WT-DKS-P-SPG
W trakcie zajęć studenci zdobywają szerokie umiejętności z zakresu projektowania graficznego. Student zna i rozumie pojęcie identyfikacji wizualnej firmy. Potrafi zaprojektować profesjonalny system identyfikacji wizualnej, jak również inne formy grafiki.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
DL_U13, DL_U15 - student potrafi rozpoznać i tworzyć graficzne komunikaty informacyjne i perswazyjne. W materiałach graficznych sprawnie wykorzystuje wszystkie zasady pisowni w j. polskim.
DL_K02 - wykazuje kreatywność pełne zaangażowanie w procesie tworzenia projektów graficznych, pracy w zespole co sprzyja budowaniu relacji społecznych i zawodowych.
Kryteria oceniania
Efekt DL_U13, DL_U15, DL_K02
Na ocenę bardzo dobrą:
Student bardzo dobrze rozumie i potrafi zdefiniować pojęcie identyfikacji wizualnej firmy. Bardzo dobrze projektuje system identyfikacji wizualnej firmy oraz inne formy graficzne, prawidłowo wybiera narzędzia niezbędne do wykonania zadania. Umie pracować w zespole.
Na ocenę dobrą:
Student w stopniu dobrym rozumie i definiuje pojęcie identyfikacji wizualnej firmy. Przy niewielkiej pomocy prowadzącego potrafi zaprojektować system identyfikacji wizualnej firmy oraz inne formy graficzne. Przy małej sugestii prowadzącego prawidłowo wybiera narzędzia niezbędne do wykonania zadania. Dobrze odnajduje się w pracy zespołowej.
Na ocenę dostateczną:
Student w stopniu dostatecznym potrafi zdefiniować pojęcie identyfikacji wizualnej, przy pomocy prowadzącego projektuje system identyfikacji wizualnej firmy i inne formy graficzne. Przy pomocy prowadzącego wybiera prawidłowe narzędzia niezbędne do wykonania zadania. Woli pracować samodzielnie, praca zespołowa sprawia mu trudność.
Literatura
Obowiązkowa:
Airey D., Logo. Design. Love. Zaprojektuj genialny logotyp, Gliwice 2010.
Ambrowe G. Harris P., Loyout – zasady, kompozycja, zastosowanie, Warszawa 2008.
Hardy G. Podręcznik projektantów logo, Gliwice 2011.
Uzupełniająca
Ambrowe G. Harris P, Twórcze projektowanie, Warszawa 2007.
Austin T., Dopust R., Projektowanie dla nowych mediów, Warszawa 2007.
Benicewicz-Miazga A., Grafika w biznesie, Gliwice 2005.
Bergstrom B., Komunikacja wizualna, Warszawa 2009.
Mc Wade J., Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych, Gliwice 2006.
Newark Q., Design i grafika dzisiaj. Podręcznik grafiki użytkowej, Warszawa 2006.
Williams R., Adobe Ilustrator. Projekty z klasą. Gliwice 2012.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: