Psychologia komunikacji WT-DKS-P-SLP
Na seminarium poznajemy, na czym polega wpływ mediów na człowieka. Jakie zjawiska psychologiczne występują w przekazach medialnych i u odbiorców mediów.
Uczymy się zasad pisania pracy dyplomowej: od strony formalnej i merytorycznej, jak robić badania i je interpretować.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK 1: student orientuje się w wybranej tematyce badawczej.
EK 2: student potrafi napisać tekst naukowy.
EK 3: student potrafi napisać pracę licencjacką.
Kryteria oceniania
Metoda podająca: wykład informacyjny - uporządkowany przekaz podstawowych treści dotyczących tematu zajęć.
Metoda ćwiczeniowa i projektowa.
Na pracę studenta składa się:
- udział w zajęciach: 30 h;
- samodzielna lektura: 20 h;
- przygotowanie prezentacji: 10 h;
- zrobienie badań i pisanie pracy: 60 h
SUMA: 120 h / 30 h = 4 ECTS
Na ocenę końcową składają się:
na ocenę 2 - brak zatwierdzonego tematu pracy licencjackiej lub niezłożenie pracy licencjackiej w terminie wynikającym z regulaminu studiów;
na ocenę 3 - zatwierdzony temat i prezentacja na badany temat;
na ocenę 4 - zatwierdzony temat, prezentacja na badany temat oraz poprowadzenie dyskusji;
na ocenę 5 - zatwierdzony temat, prezentacja na badany temat, poprowadzenie dyskusji oraz plan pracy licencjackiej.
Literatura
A. Ogonowska, G. Ptaszek, Współczesna psychologia mediów. nowe problemy i perspektywy badawcze, Kraków 2013.
P. Winterhoff-Spurk, Psychologia mediów, Kraków 2007.
K. Kwaśniewska, Jak pisać prace dyplomowe: (wskazówki praktyczne). Bydgoszcz 2005.
A. Pułło, Prace magisterskie i licencjackie: wskazówki dla studentów. Warszawa 2003.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: