Komunikacja marketingowa i strategie reklamowe WT-DKS-P-SLKMS
W ramach seminarium prowadzone będą zajęcia o charakterze mieszanym (prezentacja zagadnień teoretycznych, analiza źródeł, dyskusje, formy warsztatowe), uwzględniające pracę własną studenta (przygotowanie prezentacji, opracowań, materiałów do dyskusji, własnych analiz, projektów kwestionariuszy badawczych, oraz samego tekstu pracy).
Celem będzie:
1. Odnalezienie i zdefiniowanie zagadnień istotnych z badawczego punktu widzenia dla każdego z uczestników seminarium
2. Stworzenie koncepcji i zarysów poszczególnych prac
3. Wypracowanie regularnego nakładu wysiłku nad stworzeniem prac, wieńczonego prezentacjami studentów i otwartą dyskusją.
Do zaliczenia przedmiotu od studentów wymaga się:
1. Obecności i aktywności w trakcie zająć (dopuszczalna liczba nieobecności w semestrze:3)
2. Terminowego wywiązania się ze zleconych prac cząstkowych
3. Akceptacji i przestrzegania przyjętego harmonogramu pracy
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Nakład pracy:
30 h - uczestnictwo w zajęciach
30 h - przygotowanie materiałów do dyskusji i prac cząstkowych (np. analiz)
30 h- kwerenda, praca ze źródłami, przygotowanie, przeprowadzenie badań i analiza wyników, praca nad treścią pracy
łącznie: 90 h
K_W01 - zna poszerzoną terminologię z zakresu nauk o mediach i nauk o zarządzaniu, rozumie ich źródła oraz wszechstronne zastosowania w obrębie zbliżonych dyscyplin naukowych
K_W02 - ma pogłębioną wiedzę na temat medioznawstwa oraz nauk o zarządzaniu, ich miejscu w systemie nauk i przedmiotowych oraz metodologicznych powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi
K_U03 - biegle konstruuje wszystkie formy informacyjne (pisemne i ustne), bezbłędnie dokonuje selekcji zdobywanych informacji, zauważa i wskazuje na zależności między nimi i ich wpływ na procesy społeczne i postawy indywidualne odbiorców
K_U04 - posiada w stopniu biegłym praktyczną umiejętność przygotowania pisemnych tekstów w języku polskim, zgodnie z regułami i zasadami ortografii, gramatyki i stylistyki języka polskiego oraz wymaganiami komunikacji medialnej
K_K02 - ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza niepowtarzalne kierunki własnego rozwoju i kształcenia, potrafi także inspirować i organizować proces uczenia innych osób.
Kryteria oceniania
Ewaluacja będzie odbywać się w trybie ciągłym.
Dodatkowo ocenie podlegać będzie jakość opracowanych analiz i materiałów do dyskusji, jak również ćwiczenia mające na celu doskonalenie się w obszarze poszukiwania źródeł, ich ewaluacji oraz wykorzystania w pracy, analiz, oraz opracowywania badań.
Do zaliczenia seminarium konieczne jest wywiązanie się studenta z zadań w następujących terminach:
1. W trakcie pierwszego semestru seminarium:
Zakres pracy (ogólnie temat): do 16 marca
Sformułowany temat, gotowy do przygotowania podania: do 30 marca
BIbliografia (20 pozycji): do 13.04
Plan pracy: 27.04
Wstęp: 18.05
Wybór Case Studies: 08.06
2. W trakcie drugiego i trzeciego semestru seminarium:
Harmonogram ustalany indywidualnie.
Literatura
1. K. Mazurek-Łopacińska, Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku, Warszawa 2021
2. B. Earl, Badania społeczne w praktyce, Warszawa, 2021
3. Ph. Kotler, K. L. Keller, Marketing (wyd. 4), Poznań, 2020
4. A. Szymańska, M. Lisowska-Magdziarz, A. Hess, Metody badań medioznawczych i ich zastosowanie, Kraków, 2018 (dostęp: https://media.uj.edu.pl/documents/1384650/135880835/Agnieszka%C2%A0Szymanska%2C+Malgorzata%C2%A0Lisowska-Magdziarz%2C+Agnieszka+Hess+(red).+METODY+BADAN+MEDIOZNAWCZYCH+I+ICH+ZASTOSOWANIA.pdf/5b8957cd-6880-435d-a4fe-7a4325ba08d9)
5. A. Barska (red. nauk.), Reklama wczoraj i dziś, Warszawa, 2016
6. M. Young, M. Zagrodzki, Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej, Warszawa 2018
7. N. Hatalska, Mapa trendów 2021
8. K. Wójcik, Piszę akademicką pracę promocyjną, bmw, 2017
9. U. Eco, Jak napisać pracę dyplomową. Poradnik dla humanistów, Warszawa, 2007
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: