Promocja produktu WT-DKS-P-PP
Przedmiot o charakterze warsztatowym na podbudowie teoretycznej. Przez czas trwania przedmiotu studenci pracują w niewielkich, 3/4-osobowych grupach, utrwalając dzięki pracy warsztatowej przedstawione informacje.
Zaliczenie przyjmie formę kolokwium łączącego część teoretyczną o zadaniową.
Wykaz tematów:
1. Podstawowe informacje dotyczące marketingu
2. Informacje o branży reklamowej w Polsce i na świecie
3. Analizy marketingowe: 7P,
4. 5C;
5. Opracowanie produktu
6. Opracowanie grupy docelowej (ujęcie demograficzne i psychograficzne),
7. Analiza DiLo,
8. opracowanie kanałów dystrybucji
9. Główne formaty reklamowe
10. Podstawy planowania mediów
11. Promocje konsumenckie i handlowe
12. Niestandardowe formy promocji (marketing partyzancki, ambientowy)
13. Opracowanie działań promocyjnych POS i POP
14. Dobór form komunikacji niestandardowej
15. Kolokwium zaliczeniowe
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2025/26_L: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2019/20_L: |
Efekty kształcenia
Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 h
przeprowadzanie analiz: 10h
przygotowanie do kolokwium: 20h
suma godzin: 60
Liczba ECTS: 60/30= 2
Kryteria oceniania
Na ocenę końcową składa się:
- aktywne uczestnictwo studenta w zajęciach, obejmujące także terminowe przygotowywanie przedstawianie analiz. Ocena następuje w trybie ciągłym i stanowi 1/3 końcowej oceny z przedmiotu;
- kolokwium zaliczeniowe: 2/3 oceny.
Student ma prawo do dwóch nieusprawiedliwionych nieobecności.
Literatura
* obowiązkowa:
Barska A. (red.), Reklama wczoraj i dziś, Warszawa 2016.
* podstawowa:
Janiszewska K., Korsak R., Kwarciak B. i inn., Wiedza o reklamie, Warszawa – Bielsko-Biała 2010.
Kotler Ph., Marketing., Warszawa 1999.
Malinowska M. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej, Warszawa 2015.
Silk A. J., Czym jest marketing?, Poznań 2008.
Teranko T., Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty, Warszawa 2015.
* uzupełniająca:
J. Pogorzelski, Mity marketingowe, b.m.w., 2010.
Pabian A, Promocja: nowoczesne środki i formy, Warszawa 2008.
Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Warszawa 2001. Kaznowski D., Nowy marketing w internecie, Warszawa 2007.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: