Warsztat dziennikarsko-medialny - planowanie i tworzenie strategii rozwoju WT-DKS-DMWDM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
DK2_W15
DK2_W18
DK2_U06
DK2_U14
DK2_K02
2 punkty ECTS:
30 h - udział w zajęciach
10 h - przygotowanie pracy grupowej
20 h - zapoznawanie się z literaturą oraz prace indywidualne
Kryteria oceniania
Obecność jest obowiązkowa, dopuszcza się możliwość 2 nieusprawiedliwionych nieobecności na zajęciach. Wymogiem zaliczenia jest napisanie wszystkich testów sprawdzających wiedzę, oddanie wszystkich prac domowych. Cykl zajęć zakończony jest pracą praktyczną podlegającą ocenie.
Na ocenę końcową składają się dwa czynniki: ocena z testu z lektury oraz ocena z praktycznej prezentacji końcowej.
Literatura
Klimczyk J., Społeczna odpowiedzialność biznesu, Toruń 2012.
Penec-Piotrzak I., Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie, wyd. Oficyna, Warszawa 2010.
Pindelski M., Świadomość strategii i jej realizacja, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2019.
Trocki M., Nowoczesne zarządzanie projektami, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012.
Zelek A., Zarządzanie strategiczne, Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, Szczecin 2000.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: