Teksty i materiały medialne WT-DKS-DMTMM
- https://teams.microsoft.com/l/channel/19:baby4HioMHDZ5xJVpF2z1tk3c9w07vBWNlidN-t2WkQ1@thread.tacv2/Og%C3%B3lny?groupId=5f26b2e0-f0d1-4139-9676-4c2611166e07&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3
- http://yd49g0b (w cyklu 2022/23_Z)
W trakcie zajęć poruszana będzie następująca tematyka:
1. Komunikacja za pośrednictwem Social Mediów
2. Czynniki skutecznego dotarcia do odbiorcy: pozycjonowanie, SEO, SEM
3. Komunikacja digital (m.in. strony internetowe, dobre praktyki opracowywania treści)
4. Metody przyciągania i zatrzymywania uwagi odbiorców
5. Czynniki skutecznej komunikacji, np. tzw. "klikalność"
6. kryteria dopasowania formy i treści
7. analiza mowy ciała
8. dobre praktyki - przykłady skutecznych, popularnych i pozytywnie odbieranych treści
9. złe praktyki - analiza treści budzących dyskusje w mediach, poszukiwanie przyczyn takich sytuacji
10. komunikacja wewnętrzna
11. Władza algorytmów (SoMe, wyszukiwarki + wpływ na ludzkie mechanizmy poznawcze i poziom odbioru i przetwarzania treści)
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Robert B. Cialdini. Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
A., B. Pease, Mowa ciała
D. Carnegie, Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji
dzieło zbiorowe, Turn your public on! Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media
K. Jóźwik, Myślenie wizualne 2.0. Skuteczna komunikacja
A. Ogonowska, Psychologia mediów i komunikowania. Wprowadzenie
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: