Public relations w social media WT-DKS-DMSP
- http://manjury (w cyklu 2021/22_Z)
- http://manjury (w cyklu 2021/22_L)
CELE PRZEDMIOTU:
1. uściślenie zainteresowań naukowych studentów (nakreślenie granic obszaru badawczego) w odniesieniu do przyszłej pracy magisterskiej. Odbywać się to będzie w drodze prezentacji przez studentów przedmiotu swoich poszukiwań naukowych, a następnie krytycznej dyskusji nad nim.
2. wypracowanie koncepcji danej pracy – tematu i struktury - student powinien umieć przedstawić temat swojej pracy i zarysować jej strukturę, prezentując przyjętą przez siebie metodologię. Dyskusja towarzysząca temu etapowi powinna dotyczyć przedmiotu pracy, a także zaproponowanej metody rozwiązania problemu badawczego.
3. pisanie pracy i jej publiczna prezentacja, dzięki której będą możliwe korekty i wspólna dyskusja.
W cyklu 2021/22_Z:
TREŚCI MERYTORYCZNE: CELE PRZEDMIOTU: |
W cyklu 2021/22_L:
TREŚCI MERYTORYCZNE: CELE PRZEDMIOTU: |
W cyklu 2022/23_Z:
TREŚCI MERYTORYCZNE: CELE PRZEDMIOTU: |
W cyklu 2022/23_L:
TREŚCI MERYTORYCZNE: CELE PRZEDMIOTU: |
W cyklu 2023/24_Z:
TREŚCI MERYTORYCZNE: CELE PRZEDMIOTU: |
W cyklu 2023/24_L:
TREŚCI MERYTORYCZNE: CELE PRZEDMIOTU: |
W cyklu 2024/25_Z:
TREŚCI MERYTORYCZNE: CELE PRZEDMIOTU: |
W cyklu 2024/25_L:
TREŚCI MERYTORYCZNE: CELE PRZEDMIOTU: |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2022/23_L: NAKŁAD PRACY STUDENTA:
30 godz przygotowywanie materiałów do prezentowania na zajęciach
30 godz aktywne uczestnictwo w zajęciach, prezentowanie wyników badań
60 godz opracowanie źródeł pracy, redagowanie tekstu pracy | W cyklu 2020/21_L: 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach
30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur do rozdziału II
30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji II rozdziału, opracowanie części metodologicznej, wstępnej bibliografii do II rozdziału, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna
40 godzin - przygotowanie 2 rozdziału pracy
20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 2 rozdziału pracy | W cyklu 2023/24_Z: 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach
30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur
30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji pracy, wstępnej bibliografii do pracy, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna
40 godzin - przygotowanie 1 rozdziału pracy
20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 1 rozdziału pracy | W cyklu 2024/25_L: 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach
30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur do rozdziału II
30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji II rozdziału, opracowanie części metodologicznej, wstępnej bibliografii do II rozdziału, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna
40 godzin - przygotowanie 2 rozdziału pracy
20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 2 rozdziału pracy | W cyklu 2021/22_Z: 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach
30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur
30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji pracy, wstępnej bibliografii do pracy, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna
40 godzin - przygotowanie 1 rozdziału pracy
20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 1 rozdziału pracy | W cyklu 2020/21_Z: 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach
30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur
30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji pracy, wstępnej bibliografii do pracy, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna
40 godzin - przygotowanie 1 rozdziału pracy
20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 1 rozdziału pracy | W cyklu 2022/23_Z: 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach
30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur
30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji pracy, wstępnej bibliografii do pracy, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna
40 godzin - przygotowanie 1 rozdziału pracy
20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 1 rozdziału pracy | W cyklu 2021/22_L: 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach
30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur do rozdziału II
30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji II rozdziału, opracowanie części metodologicznej, wstępnej bibliografii do II rozdziału, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna
40 godzin - przygotowanie 2 rozdziału pracy
20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 2 rozdziału pracy | W cyklu 2024/25_Z: 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach
30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur do rozdziału II
30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji II rozdziału, opracowanie części metodologicznej, wstępnej bibliografii do II rozdziału, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna
40 godzin - przygotowanie 2 rozdziału pracy
20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 2 rozdziału pracy | W cyklu 2023/24_L: 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach
30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur do rozdziału II
30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji II rozdziału, opracowanie części metodologicznej, wstępnej bibliografii do II rozdziału, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna
40 godzin - przygotowanie 2 rozdziału pracy
20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 2 rozdziału pracy |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
K_W01 - zna poszerzoną terminologię z zakresu nauk o mediach i nauk o zarządzaniu, rozumie ich źródła oraz wszechstronne zastosowania w obrębie zbliżonych dyscyplin naukowych
K_W02 - ma pogłębioną wiedzę na temat medioznawstwa oraz nauk o zarządzaniu, ich miejscu w systemie nauk i przedmiotowych oraz metodologicznych powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi
K_U03 - biegle konstruuje wszystkie formy informacyjne (pisemne i ustne), bezbłędnie dokonuje selekcji zdobywanych informacji, zauważa i wskazuje na zależności między nimi i ich wpływ na procesy społeczne i postawy indywidualne odbiorców
K_U04 - posiada w stopniu biegłym praktyczną umiejętność przygotowania pisemnych tekstów w języku polskim, zgodnie z regułami i zasadami ortografii, gramatyki i stylistyki języka polskiego oraz wymaganiami komunikacji medialnej
K_K02 - ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza niepowtarzalne kierunki własnego rozwoju i kształcenia, potrafi także inspirować i organizować proces uczenia innych osób.
Kryteria oceniania
K_W01 - zna poszerzoną terminologię z zakresu nauk o mediach i nauk o zarządzaniu, rozumie ich źródła oraz wszechstronne zastosowania w obrębie zbliżonych dyscyplin naukowych – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy.
na ocenę 5 - zna terminologię, znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku
na ocenę 4 - zna terminologię, stosuje niektóre z metod badawczych, znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy
na ocenę 3 - zna metody badawcze ale stosuje je w sposób ograniczony, nie oddaje fragmentów pracy na czas
K_W02 - ma pogłębioną wiedzę na temat medioznawstwa oraz nauk o zarządzaniu, ich miejscu w systemie nauk i przedmiotowych oraz metodologicznych powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy.
na ocenę 5 - znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku
na ocenę 4 - stosuje niektóre z metod badawczych, znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy
na ocenę 3 - zna metody badawcze ale stosuje je w sposób ograniczony, nie oddaje fragmentów pracy na czas
K_U03 - biegle konstruuje wszystkie formy informacyjne (pisemne i ustne), bezbłędnie dokonuje selekcji zdobywanych informacji, zauważa i wskazuje na zależności między nimi i ich wpływ na procesy społeczne i postawy indywidualne odbiorców – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy.
na ocenę 5 - znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku
na ocenę 4 - znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy
na ocenę 3 - oddaje niedopracowane fragmenty prac, nie oddaje fragmentów pracy na czas
K_U04 - posiada w stopniu biegłym praktyczną umiejętność przygotowania pisemnych tekstów w języku polskim, zgodnie z regułami i zasadami ortografii, gramatyki i stylistyki języka polskiego oraz wymaganiami komunikacji medialnej – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy.
na ocenę 5 - znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku
na ocenę 4 - stosuje niektóre z metod badawczych, znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy
na ocenę 3 - zna metody badawcze ale stosuje je w sposób ograniczony, nie oddaje fragmentów pracy na czas
K_K02 - ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza niepowtarzalne kierunki własnego rozwoju i kształcenia, potrafi także inspirować i organizować proces uczenia innych osób – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy.
na ocenę 5 - znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku
na ocenę 4 - stosuje niektóre z metod badawczych, znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy
na ocenę 3 - zna metody badawcze ale stosuje je w sposób ograniczony, nie oddaje fragmentów pracy na czas
Literatura
W cyklu 2021/22_Z:
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. |
W cyklu 2021/22_L:
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. |
W cyklu 2022/23_Z:
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. |
W cyklu 2022/23_L:
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. |
W cyklu 2023/24_Z:
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. |
W cyklu 2023/24_L:
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. |
W cyklu 2024/25_Z:
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. |
W cyklu 2024/25_L:
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. |
Uwagi
W cyklu 2021/22_Z:
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
W cyklu 2021/22_L:
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
W cyklu 2022/23_Z:
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
W cyklu 2022/23_L:
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
W cyklu 2023/24_Z:
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
W cyklu 2023/24_L:
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
W cyklu 2024/25_Z:
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
W cyklu 2024/25_L:
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: