Biuro prasowe i komórka PR WT-DKS-DMBP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2020/21_L: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2019/20_L: |
Efekty kształcenia
EK_W1 rozpoznaje i charakteryzuje pojęcia i zagadnienia w zakresie corporate identity
EK_W2 wymienia i identyfikuje narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy i instytucji
EK_U3 posługuje się nowoczesnymi sposobami komunikacji audiowizualnej
EK_U4 projektuje, proponuje, przewiduje, weryfikuje i sprawnie posługuje się metodami, narzędziami i scenariuszami w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych
EK_K5 pracuje w zespole i kreatywnie projektuje system komunikacji wewnętrznej firmy
Kryteria oceniania
EK_W1 określony jako: rozpoznaje i charakteryzuje pojęcia i zagadnienia w zakresie corporate identity
na ocenę 5: wymienia i charakteryzuje poprawnie wszystkie pojęcia i zagadnienia z tożsamością i identyfikacją wizualną firmy/ instytucji
na ocenę 4: wymienia i charakteryzuje wybrane pojęcia i zagadnienia z tożsamością i identyfikacją wizualną firmy/ instytucji
na ocenę 3: wymienia i charakteryzuje wybrane pojęcia i zagadnienia z identyfikacją wizualną firmy/ instytucji
na ocenę 2: wymienia podstawowe pojęcia i zagadnienia z identyfikacją wizualną firmy/ instytucji
EK_W2 określony jako: wymienia i identyfikuje narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy/ instytucji
na ocenę 5: wymienia i identyfikuje poprawnie wszystkie narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy/ instytucji
na ocenę 4: wymienia i identyfikuje wybrane narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy/ instytucji
na ocenę 3: wymienia niektóre narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy/ instytucji
na ocenę 2: wymienia podstawowe narzędzia komunikacji zewnętrznej firmy/ instytucji
EK_U3 określony jako: posługuje się nowoczesnymi sposobami komunikacji audiowizualnej
na ocenę 5: sprawnie posługuje się wieloma nowoczesnymi sposobami komunikacji audiowizualnej
na ocenę 4: posługuje się wybranymi sposobami komunikacji audiowizualnej
na ocenę 3: posługuje się niektórymi sposobami komunikacji audiowizualnej
na ocenę 2: posługuje się podstawowymi sposobami komunikacji audiowizualnej
EK_U4 określony jako: projektuje, proponuje, przewiduje, weryfikuje i sprawnie posługuje się metodami, narzędziami i scenariuszami w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych
na ocenę 5: sprawnie projektuje, proponuje, przewiduje, weryfikuje posługuje się metodami, narzędziami i scenariuszami w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych
na ocenę 4: proponuje, weryfikuje i posługuje się metodami, narzędziami i scenariuszami w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych
na ocenę 3: proponuje i posługuje się narzędziami i scenariuszami w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych
na ocenę 2: posługuje się w podstawowym zakresie narzędziami w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych
EK_K5 określony jako: pracuje w zespole i kreatywnie projektuje system komunikacji wewnętrznej firmy
na ocenę 5: efektywnie pracuje w zespole i kreatywnie projektuje system komunikacji wewnętrznej firmy
na ocenę 4: pracuje w zespole i współpracuje w tworzeniu systemu komunikacji wewnętrznej firmy
na ocenę 3: współpracuje w zespole tworzącym system komunikacji wewnętrznej firmy
na ocenę 2: pracuje w zespole tworzącym system komunikacji wewnętrznej firmy
Literatura
1. Chmielewski Z., Rychter K. J., Tworzydło D., Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek, Rzeszów 2012.
2. Chmielewski Z., Stasiuk-Krajewska K., Tworzydło D. (red.), Public relations – nie tylko Facebook, Rzeszów 2013.
3. Furman W. i in., Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych, Warszawa 2013.
4. McCandless D., Informacja jest piękna, Warszawa 2015.
5. Mistewicz E., Twitter – sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii, Gliwice 2015.
6. Smiciklas M., Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie, Gliwice 2012.
Uwagi
W cyklu 2021/22_L:
kod zespołu: t2z30ee |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: