Analiza zawartości mediów WT-DKS-DMAZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student ma podstawową wiedzę dotyczącą podstaw analizy zawartości mediów. Zna poszerzoną terminologię z tego obszaru nauk o komunikacji społecznej i mediach, zna źródła, najważniejszych badaczy AZ, ich koncepcje badawcze oraz zna prowadzone już badania empiryczne w tym obszarze, zarówno w Polsce, jak i w Europie Zachodniej. (W)
Student potrafi posługiwać się terminologią z zakresu analizy zawartości mediów. Student stosując adekwatne narzędzia i wiedzę teoretyczną samodzielnie nabywa właściwych kompetencji w badaniach wizerunku medialnego osób oraz instytucji metodą analizy zawartości.(U)
Student jest przygotowany do samodzielnej pracy, powierzone zadania wykonuje starannie i terminowo, jest przygotowany do samodzielnej i zespołowej pracy naukowej w podstawowym zakresie badań nad analizą zawartości mediów. (K)
Łączny nakład pracy studenta obejmuje lekturę wskazanych tekstów naukowych, przygotowanie się do egzaminu. Zaliczenie przedmiotu związane jest z otrzymaniem 2 ECTS. Przewidziano pracę śródsemestralną.
Obecność na zajęciach jest obowiązkowa.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: