Coaching i mediacje - kontekst psychologiczny WT-DCM-SMC
1. Zagadnienia metodologiczne
2. Problemy psychologiczne w pracy coacha i mediatora
3. Problemy w pisaniu pracy magisterskiej
4. Analiza wybranych badań naukowych
5. Trudności rozwojowe w okresie adolescencji.
6. Prezentacje i konsultacje.
W cyklu 2021/22_Z:
1. Zagadnienia metodologiczne |
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
1. Student zna zasady pisania pracy magisterskiej jako tekstu naukowego.
2. Student zna różne metody badawcze.
UMIEJĘTNOŚCI:
3. Student potrafi przeprowadzić badania naukowe w ramach określonej metody.
4. Student potrafi wykorzystać niezbędne źrodła i literaturę.
KOMPETENCJE:
5. Student posługuje się odpowiednim do pracy naukowej stylem pisania.
6. Student rozumie sens i znaczenie prowadzonych badań oraz ich przełożenia na życie społeczne.
Kryteria oceniania
na ocenę bdb: student wywiązuje się w terminie z kolejnych etapów pracy badawczej oraz pisania tekstu naukowego, jest samodzielny.
na ocenę db: student wywiązuje się z kolejnych etapów pracy badawczej oraz pisania tekstu naukowego, jednak ma zaległości.
na ocenę dst: student nie radzi sobie z jakimiś elementami pracy badawczej bądź metodologią badań, przejawia także braki w zakresie techniki i stylu pisania pracy dyplomowej.
na ocenę ndst: student nie zrealizował wyznaczonego planu pracy, nie podjął bądź zrezygnował z badań, a także nie napisał wymaganego tekstu.
Praktyki zawodowe
nie dotyczy.
Literatura
M. Świeży, Psychologia dla coachów, Warszawa 2020.
S. Neale i in., Coaching inteligencji emocjonalnej, Warszawa 2018.
J. Rogers, Coaching. Podstawy umiejętności, Gdańsk 2017.
S. Korczyński, Przygotowanie pracy dyplomowej z pedagogiki, Warszawa 2013.
K. Pawlik, R. Zenderowski, Dyplom z Internetu: jak korzystać z Internetu, pisząc prace dyplomowe?, Warszawa 2013.
E. Nęcka, R. Stocki, Jak pisać prace z psychologii: poradnik dla studentów i badaczy, Kraków 2011.
S. Kaczmarek i in., Jak polubić pracę dyplomową?, Łódź 2012.
H. Seweryniak, K. Sitkowska, M. Robak, Kultura – media – teologia. Metodyka pisania prac dyplomowych, Płock 2013.
Uwagi
W cyklu 2021/22_Z:
ukończona metodologia |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: