Seminarium licencjackie z teologii biblijnej małżeństwa i rodziny WSR-NR-D-SEM-L7
1. Przypomnienie zasad poprawnego pisania pracy magisterskiej.
2. Analiza: wstępu pracy magisterskiej, jej struktury i zakończenia.
3. Konwencje dotyczące przepisów.
4. Układ bibliografi.
5. Dyskusja dotycząca tematów prac magisterskich.
6. Indywidualna pomoc w pisaniu pracy.
7. Kontrola nad tokiem pisania pracy naukowej.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
EK_1 - definiuje i objaśnia usystematyzowaną wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w naukach o rodzinie, a w szczególności o formułowaniu problemów badawczych, metodach, technikach i narzędziach badawczych.
Umiejętności:
EK_2 - potrafi współdziałać w planowaniu i realizacji zadań badawczych w służbie małżeństwu i rodzinie; potrafi analizować i wyznaczać zadania; kalkuluje i konstruuje elementy organizacyjne.
Kompetencje społeczne:
EK_3 - ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; zachowuje krytycyzm w ocenie zjawisk;
EK_4 - jest wrażliwy na potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego oraz rozwoju osobistego (intelektualnego i duchowego).
30 godzin - udział studenta w seminarium.
20 godzin - praca własna.
Suma godzin: 50 [60/30(25) godz. = 2 ECTS]
Liczba ECTS: 2
Kryteria oceniania
Metodą dydaktyczną jest: wykład konwersatoryjny, ale przede wszystkim dialog ze studentem na bazie postępów (etapów) w pisaniu przez niego pracy dyplomowej. Stawiane jest przed studentem zadanie (tj. projekt), który on sam, a następnie z pomocą wykładowcy i innnych studentów - realizuje.
Weryfikacja efektów kształcenia dokunuje się natomiast na bazie oceny ciągłej, wykładowca spotykając na seminarium studenta (przy pomocy metod dydaktycznych) ma pełną świadomość tego, co zostało przez niego dokonane.
Literatura
Ks. Mieczysław Ozorowski, Przewodnik pisania pracy naukowej, Warszawa 1997.
J.E. Bielecki, Metodologia Seminaryjne i dyplomowe prace z teologii. Praktyczne wskazówki metodologiczne, Kraków 1993.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: