Instytucjonalne wsparcie rodziny w systemie pomocy społecznej WSR-NR-1-IWR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021/22_L:
1. Rodzina, instytucja, pomoc społeczna - słowa klucze, definicje: analiza społeczna - wykład |
W cyklu 2022/23_L:
1. Rodzina, instytucja, pomoc społeczna - słowa klucze, definicje: analiza społeczna - wykład |
W cyklu 2023/24_L:
1. Rodzina, instytucja, pomoc społeczna - słowa klucze, definicje: analiza społeczna - wykład |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2024/25_L: E-Learning | W cyklu 2023/24_L: E-Learning | W cyklu 2019/20_L: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2021/22_L: Opis ECTS: 3
Godziny kontaktowe: konwersatorium 30 godz.
Przygotowanie się do zajęć, lektura literatury przedmiotu: 25 godz.
Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego i konsultacje: 25 godz.
Liczba godzin: 80 = 3 ECTS | W cyklu 2022/23_L: Opis ECTS: 3
Godziny kontaktowe: konwersatorium 30 godz.
Przygotowanie się do zajęć, lektura literatury przedmiotu: 25 godz.
Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego i konsultacje: 25 godz.
Liczba godzin: 80 = 3 ECTS | W cyklu 2024/25_L: Udział w zajęciach: 30 godz.
Przygotowanie do zajęć: 15 godz.
Przygotowanie do projektu: 10 godz.
Przygotowanie do testu: 20 godz.
SUMA GODZIN: 75 = 3 ECTS | W cyklu 2023/24_L: Opis ECTS: 3
Godziny kontaktowe: konwersatorium 30 godz.
Przygotowanie się do zajęć, lektura literatury przedmiotu: 25 godz.
Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego i konsultacje: 25 godz.
Liczba godzin: 80 = 3 ECTS |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2025/26_L: | W cyklu 2019/20_Z: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2019/20_L: |
Efekty kształcenia
W1 - student posiada elementarną wiedzę z zakresu wartości leżących u podstaw działań podejmowanych w zakresie polityki społecznej
W2 - student posiada podstawową wiedzę z zakresu roli i zadań instytucji służących pomocy rodzinie
U1 - student potrafi rozróżnić różne typy i podstawowe cele polityki rodzinnej
U2 - student potrafi określić zadania charakterystyczne dla pomocy społecznej oraz akty prawne odnoszące się do sfery pomocy, opieki i wsparcia rodzin
K1 - student jest gotów do oceny poziomu posiadanej wiedzy w zakresie instytucjonalnych form wsparcia rodzin w systemie pomocy społecznej
K1 - student jest gotów do wykorzystania posiadanej wiedzy w celu projektowania zadań zawodowych oraz wskazania uwarunkowań determinujących rozwój rodzin
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania (W1; W2; U1; U2; K1; K2)
- na ocenę bardzo dobrą student:
- definiuje, przedstawia, opracowuje, analizuje, określa, rozróżnia wszystkie wprowadzone terminy, przykłady, zagadnienia, zadania i problemy
- na ocenę dobrą student:
- definiuje, przedstawia, opracowuje, analizuje, określa, rozróżnia większość wprowadzonych terminów, przykładów, zagadnień, zadań i problemów
- na ocenę dostateczną student:
- definiuje, przedstawia, opracowuje, analizuje, określa, rozróżnia niektóre wprowadzone terminy, przykłady, zagadnienia, zadania i problemy
Literatura
W cyklu 2021/22_L:
Literatura obowiązkowa: |
W cyklu 2022/23_L:
Literatura obowiązkowa: |
W cyklu 2023/24_L:
Literatura obowiązkowa: |
Uwagi
W cyklu 2021/22_L:
brak wymagań wstępnych |
W cyklu 2022/23_L:
brak wymagań wstępnych |
W cyklu 2023/24_L:
brak wymagań wstępnych |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: