Pracownia dyplomowa WSE-SO-PD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2024/25_Z: E-Learning | W cyklu 2023/24_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Efekty kształcenia
W trakcie pracy w ramach pracowni student pogłębia wiedzę z zakresu ochrony prawa autorskiego. Student samodzielnie poszerza wiedzę dotyczącą wybranego zagadnienia, dokonuje analizy dostępnych materiałów, identyfikuje istniejące problemy i stara się zaproponować sposób ich rozwiązania poprzez argumentację teoretyczną bądź w oparciu o przeprowadzone badania. Uczy się wybierać i stosować właściwe metody i techniki dla realizacji badania. Wykorzystuje wiedze teoretyczną dla odpowiedniej analizy przeprowadzonych badań i zdobywa umiejętność prezentacji własnej argumentacji.
Kryteria oceniania
Na zakończenie pierwszego semestru student powinien przedstawić krótko wybraną problematykę, roboczy tytuł pracy oraz sformułować wstępne hipotezy.
Drugi semestr powinien być poświęcony pogłębieniu teoretycznemu wybranego zagadnienia oraz przeprowadzeniu badań. Student przygotowuje rozdział teoretyczny i/lub przeprowadza zaplanowane dla realizacji postawionego celu badania.
Trzeci semestr – kontynuacja procesu badań i opracowanie rozdziału metodologicznego.
Czwarty semestr – analiza wyników badań i sformułowanie wniosków oraz ostateczne przygotowanie bibliografii i załączników do pracy. Ostateczna redakcja pracy dyplomowej.
Literatura
1) J. KARPIŃSKI, Wprowadzenie do metodologii nauk społecznych, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego Warszawa 2006.
2) S. NOWAK, Metodologia badań społecznych, PWN, Warszawa 2007.
3) Z. STACHOWIAK, Metodyka i metodologia pisania prac kwalifikacyjnych, Warszawa 2001.
4) J. SZTUMSKI, Wstęp do metod i technik badań społecznych, „Śląsk”, Katowice 2005.
5) R. ZENDEROWSKI, Technika pisania prac magisterskich, CeDeWu, Warszawa 2008.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: