Warsztaty Public Relations WSE-PO-WPR
Zajęcia przybliżą praktyczne aspekty funkcjonowania zespołów komunikacyjnych. Omawiane będą m.in. zasady współpracy z mediami, tworzenia komunikatów prasowych, organizowania konferencji prasowych, prowadzenia komunikacji w social mediach, planowania i realizacji kampanii PR. Studenci zapoznają się również z warsztatem rzecznika prasowego, wraz z elementami wystąpień publicznych.
Zajęcia będą prowadzone w formie praktycznej z wykorzystaniem studiów przypadków, symulacji, dyskusji, a także pracy projektowej w zespołach.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty kształcenia po zaliczeniu przedmiotu w zakresie:
• wiedzy: planowanie i prowadzenie działań PR; elementy Prawa Prasowego i ustawy o dostępie do informacji publicznej.
• umiejętności: tworzenie informacji prasowych; organizacja konferencji prasowych; analiza publikacji medialnych; przygotowywanie kampanii PR; komunikacja kryzysowa.
• kompetencji społecznych: rzetelna i etyczna komunikacja; efektywna współpraca w zespołach komunikacyjnych.
Kryteria oceniania
Głównym składnikiem oceny będzie projekt końcowy realizowany w grupach. Oceniana będzie również aktywność na zajęciach.
Literatura
1. „Standardy profesjonalnego public relations”, J. Olędzki (red.), Wydawnictwo Naukowe UKSW, Warszawa 2020
2. „Public relations praktycznie”, D. Tworzydło, Wydawnictwo Newsline, Rzeszów 2017
3. "Sztuka public relations. Z doświadczeń polskich praktyków" (praca zbiorowa), Związek Firm Public Relations, Warszawa 2011
4. Media branżowe o tematyce PR: www.proto.pl; www.wirtualnemedia.pl;
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: