Projekt badawczy (tutoring) WSE-PO-PBT
1. Rozpoznanie wiedzy, umiejętności i kompetencji uczestników zajęć. Prezentacja problematyki badawczej Zajęcia w grupie.
2. Przydział tematów, planowanie badań - finalnym efektem pracy studenta powinien być artykuł naukowy o objętości 0,5-1 arkusza wydawniczego. Zajęcia w grupie.
3. Tutoring – planowanie badań c.d. Zajęcia indywidualne.
4. Tutoring – kontrola przebiegu badań c.d. Zajęcia indywidualne.
5. Prezentacja cząstkowych wyników badań, dyskusja. Zajęcia w grupie.
6. Tutoring – kontrola przebiegu badań c.d. Zajęcia indywidualne.
7. Podsumowanie prac nad artykułem. Zajęcia indywidualne.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2020/21_L: |
Kryteria oceniania
Ocenie podlega indywidualne uczestnictwo i aktywność w zajęciach, poszczególne etapy pracy oraz – finalnie - przedłożony tekst.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: