Marketing usług finansowych WSE-FiR-MUF
Celem przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy z zakresu marketingu usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem produktów bankowych i ubezpieczeniowych, wyrobienie umiejętności tworzenia i analizowania oferty produktowej na podstawie znajomości potrzeb finansowych klientów.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student wyjaśnia zakres prowadzenia marketingu usług finansowych; Student charakteryzuje produkty finansowe, w tym m.in. bankowe i ubezpieczeniowe; Student tworzy ofertę produktową stworzoną na potrzeby konkretnego segmentu klienta; Student interpretuje rozwiązania marketingowe wybranych usług finansowych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: