Umiejętności psychospołeczne w pracy z klientem WS-EKN-PZK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
Uczestnictwo w specjalizacji i ćwiczeniach - 24,
Przygotowanie do ćwiczeń - 15,
Przygotowanie do egzaminu - 15,
Przygotowanie pracy zaliczeniowej - 15,
Case study - 10.
RAZEM 79
ECTS 3
Kryteria oceniania
Na ocenę dost: Uczestnictwo w co najmniej 60% zajęć.. Przedstawienie podczas egzaminu jednego case study.
Na ocenę dobrą: Obecność na 75% zajęć. Przedstawienie podczas egzaminu jednego case study. Potrafi poradzić sobie z trudnym klientem.
Na ocenę bardzo dobrą: Obecność na 85% zajęć. Przedstawienie podczas egzaminu jednego case study. Przedstawienie koncepcji własnej pracy w sposób satysfakcjonujący klientów. Potrafi poradzić sobie z trudnym klientem. Wyważona relacja zysk-satysfakcja klienta. Umiejętność obrony przed manipulacją.
Literatura
R. Adler i inni. Relacje interpersonalne. Rebis. Poznań 2007.
M. Tokarz. Argumentacja. Perswazja. Manipulacja. GWP. Gdańsk 2006.
R.B. Cialdini. Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. GWP. Gdańsk 2004.
P. Znyk. Od komunikacji do manipulacji. Keżmarok 2008.
M.B. Rosenberg. Rozwiązywanie konfliktów poprzez porozumienie bez przemocy. Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza. Warszawa 2008.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: