Podstawy marketingu WS-EKN-PM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
Wiedza
Słuchacz przedmiotu powinien zrozumieć istotę Marketingu jako nauki społecznej, opisującej relacje między społeczeństwem a biznesem. Procesy wymiany handlowej, tworzenia i podejmowania decyzji w oparciu o badania konsumenckie, rozumienie sposobów percepcji rzeczywistości przez nabywców i konsumentów w zakresie ich potrzeb.
Pojęcie produktu i marki, planowania działalności marketingowej oraz jej kontrola stanowią podstawową wiedzę z zakresu dyscypliny marketingu.
Narzędzia wchodzące w skład strategii instrumentalnych, pochodzenie ich nazewnictwa uzupełniają podstawowe pojęcia tej dyscypliny.
Umiejętności
Słuchacz przedmiotu powinien aktywnie wykorzystywać instrumenty Marketingu do badania, analizowania, prognozowania zjawisk społecznych związanych z procesem zakupu towaru i usług.
Ma posiadać podstawowe umiejętności wymagane przez pracodawców w zakresie analizy procesów i modelowania dostępnych narzędzi pod kątem wymagań danej jednostki biznesu
Kompetencje personalne i społeczne
Jest przygotowany do aktywnego uczestniczenia w grupach społecznych w miejscu pracy, grupach celowych/zadaniowych powoływanych do rozwiązywania problemów biznesowych
Potrafi komunikować się z otoczeniem, formułować sądy i poglądy zawodowe, a także argumentować w ich obronie.
Ma świadomość zachowań etycznych i potrafi brać odpowiedzialność za powierzone mu zadania w zakresie danej dyscypliny.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: